- Veoma je teško bilo ponoviti uspjehe od prošle godine zbog velikog pritiska. Toliko stvari želim reći, ali veoma je teško sjetiti se svih ljudi kojima treba zahvaliti pa jednostavno želim čestitati cjelokupnoj momčadi koja je danima radila da bolid bude u najvišem mogućem nivou - rekao je oduševljeni Vettel.
BMW ga nije želio
Pohvale su ubrzo stigle i od Michaela Schumachera.
- Obuzmu me emocije kad vidim da je obranio naslov. Sretan sam, rekao bih, čak, i ponosan.
Mladi Nijemac je na japanskoj stazi sa 24 i 98 dana postao najmlađi dvostruki svjetski prvak u Formuli 1. U toj dobi mnogi vozači još ne mogu ni primirisati u kokpit najbržeg jednosjeda na svijetu, a veliki Schumi je tek sa 25 godina i 314 dana osvojio svoj prvi od rekordnih sedam naslova.
Vettel je želio naslov potvrditi na Suzuki, stazi koja poput Spa i Monte Carla odvaja mladiće od velikih dečki, staze na kojoj se vidi razlika između vrlo dobrih i odličnih vozača. Na legendarnoj stazi svoja je tri naslova osvojio Ayrton Senna, a Schumacher je donio 2000. prvi vozački naslov Ferrariju nakon 21 godine čekanja.
Plavokosi Nijemac novim je naslovom ušao među najveću kremu vozača, među one koje iznova pišu povijesne knjige. S ovakvom vožnjom ni strašni Schumacherovi rekordi više ne izgledaju tako kao da će trajati idućih dvjesto godina...
Vettel je stalni vozački angažman u mladoj momčadi Red Bulla - Torru Rosu dobio 2007. godine, ljudi iz BMW-a mislili su da je sporiji od Heidfelda i Kubice. Od 2009. je član Red Bulla. Već u prvoj sezoni je bio viceprvak, a potom je samo nebo postalo granica. Godine 2010. dobrom vožnjom i glupom Ferrarijevom taktikom osvaja prvi naslov, a 2011. je još napredovao. Sennina brzina u kvalifikacijama i Schumacherova hladna egzekucija u utrkama donose mu novi vozački naslov.
Nema menadžera
Klinac koji je po trkalištima žicao sponzore drugu je godinu najbrži vozač na svijetu. Od 5000 maraka džeparca postao je tvornica novca. Nepostojanje menadžera u pravom smislu riječi vjerojatno mu je uzelo par nula na računu, ali uz ovakvu sezonu Vettel je pun kao brod. Uz osnovni ugovor od pet milijuna eura, dobiva 500.000 eura za svaku pobjedu, a dodatni bonus od pet milijuna zaradio je osvojivši naslov. Nije loše za dečka koji bi putovao svijetom i vozio najbrže aute na svijetu bez ikakve novčane naknade.
- Neću zbog novca promijeniti karakter. Formula 1 moja je životna strast i vozio bih je i besplatno. Na početku ove sezone, kada sam ušao u bolid, pogledao sam u plavo nebo i razvukao širok osmijeh ispod kacige. Imam najbolji posao na svijetu, tko to može platiti? - kaže Ichiban (broj jedan nap. a.).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....