MEDVEŠČAK

Prikupili 89.193 kuna

On-line aukcijom ružičastih dresova hokejaša Medveščaka završena je sportsko-edukativna kampanja zagrebačkih u kojoj je prikupljeno 89.193 kuna donacija za Udrugu 'SVE ZA NJU!
Piše: Sportske novostiObjavljeno: 15. studeni 2014. 12:58

Velikom humanitarnom on-line aukcijom ružičastih dresova hokejaša zagrebačkog KHL MEDVEŠČAK završena je sportsko-edukativna kampanja zagrebačkih Medvjeda i PODRAVKE u kojoj je zahvaljujući navijačima i navijačicama Medveščaka prikupljeno 89.193 kuna donacija za Udrugu 'SVE ZA NJU!'. Medveščak i Podravka ovom su kampanjom prije svega željeli ukazati kako briga za vlastito zdravlje i podrška teško oboljelima ne počinju i ne završavaju s (ružičastim) listopadom već su potrebni svih 365 dana u godini.

"Drago nam je da je Medveščak prepoznao naš prijedlog, uključio se u ovu sportsko-humanitarnu kampanju te organizirao utakmicu u jedinstvenim ružičastim dresovima. Posebice nas raduje što su te iste dresove dali na Internet aukciju, koja je kako možemo vidjeti polučila nevjerojatan uspjeh. Osim toga, navijači Medveščaka još jednom su pokazali da su, poput naše kompanije – uvijek sa srcem, spremni pomoći i biti oslonac drugima kada je to potrebno. Želim naglasiti kako je ovo samo početak naše suradnje s Udrugom 'SVE ZA NJU!' jer planiramo putem kontinuiranog savjetovanja i organiziranja kulinarskih radionica na temu „Zdrave prehrane“ zaista dati osobni doprinos i pomoći korisnicima Udruge u području u kojem smo najkompetentniji", izjavila je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke, Marinka Akrap.

Sportsko-edukativna kampanja Medveščaka i Podravke započela je 30. listopada druženjem hokejaša i navijača na zagrebačkom Cvjetnom trgu prilikom čega je i premijerno predstavljen ekskluzivan ružičasti igrači dres hokejaša Medveščaka. Naime, ova sportsko-edukativna akcija Medveščaka i Podravke, koja je u sebi sadržavala veliku humanitarnu notu, bila je posebna po tome što je Medveščak prvi puta u klupskoj povijesti promijenio boju svog tradicionalnog plavog dresa u ružičastu. Cilj toga bio je, zajedno s partnerom Podravkom, skrenuti pozornost na nužnost brige za vlastito zdravlje, ali i nužnost da pomognemo i pružimo potporu svim oboljelima od teških bolesti. Ujedno, ovo je bio jedini primjer u sportskoj povijesti regionalnog sporta da je jedan klub u edukativne i humanitarne svrhe mijenjao ono po čemu je najprepoznatljiviji, a to je boja dresa u kojemu nastupa. Iste večeri u kojoj je premijerno predstavljen ružičasti igrači dres, na Ilici 40 otvoren je i poseban pop-up izlog u kojem je ružičasti dres bio postavljen u danima vikenda, do samog početka utakmice.

Utakmicu KHL prvenstva u ružičastim dresovima Medvjedi su odigrali 2. studenog. Podravka je tom prigodom za sve navijače i navijačice u Domu sportova, u pauzama (ružičaste) organizirala koncert popularnog benda FRAJLE. S prvim sekundama utakmice započela je i humanitana on-line aukcija 27 ružičastih dresova u kojima su zagrebački Medvjedi te večeri igrali utakmicu. Aukcija je trajala 10 dana, a ukupno je prikupljeno 89.193 kuna donacija. Humanitarna aukcija osim po prikupljenoom iznosu od licitacije dresova, impresivna je i po tome što je u njoj aktivno sudjelovalo više od 500 sudionika koji su svojom darežljivošću pokazali koliko veliko srce imaju kad je u pitanju pomoć potrebitima. Početna cijena svakog igračeg dresa bila je 400 kuna a tijekom aukcije zabilježeno je više od 4.500 ponuda, ali samo 27 sretnika može se ponositi unikatnim ružičastim potpisanim dresom Medveščaka. Tijekom licitacije niti jedan dres nije postigao cijenu nižu od 2.000 kuna, a najskupljim je licitiran dres Medveščakovca Ville Leina u iznosu od 10.100 kuna!

"Primarni cilj ove kampanje koju smo organizirali s Podravkom nije isključivo bilo prikupljanje donacija, iako prikupljeni iznos doista jest impresivan, već isticanje važnosti i brige za vlastito zdravlje, ali i važnosti potpore svim oboljelima. Zadovoljni smo da naši partneri u Podravci imaju veliko srce i zajedno s našim navijačima čine dobru i veliku stvar'', izjavio je direktor marketinga i sponzorstava KHL Medveščak Zagreb, Mislav Madirazza te dodao:

''Posebno smo ponosni na činjenicu da smo ovakav događaj organizirali prvi u Hrvatskoj i još jednom ističemo kako je upravo dužnost sportaša i sportskih kolektiva da svojim primjerima i djelovanjima utječu na pozitivne promjene u društvu. Ovogodišnja ružičasta kampanja logičan je nastavak svih projekata koje smo na ovu i slične teme s ciljem brige o zdravlju provodili i prethodnih godina".

Linker
11. studeni 2024 20:23