Nismo niti očekivali drugačije nakon onakve drame. Max Verstappen osvojio je naslov svjetskog prvaka u Formuli 1 nakon najnapetije borbe u povijesti toga sporta. Posljednji krug posljednje utrke u kalendaru, ponovljeni start nakon izlaska sigurnosnog automobila i pretjecanje Lewisa Hamiltona...
Nismo ni očekivali ništa osim žalbe iz tabora Mercedesa, koji je na taj način naložio FIA-i daljnju istragu svih incidenata nakon što se Nicholas Latifi pet krugova prije kraja zabio u zid. Je li trebalo uvoditi Safety Car, je li sve po pitanju ulazaka i izlazaka iz boksova bilo dobro organizirano i je li vodstvo utrke pogriješilo po bilo kojoj osnovi, sve bi se to trebalo istražiti u tijeku večeri...
Verstappen je Hamiltona prestigao na novim gumama, bilo je jasno da Lewis neće moći parirati Maxu u novoj konstelaciji stvari. Hamiltona njegova momčad nije pozvala u boks kako ne bi izgubio poziciju na stazi, ali Max je sve ono što se kasnije dogodilo iskoristio na najbolji mogući način.
Već smo napisali ponešto o reakciji Tota Wolffa, šefa Mercedesa nakon svih događanja u zadnjem krugu. Ključna je bila odluka direktora utrke da svi oni koji kasne čitavi krug mogu prestići Safety Car. To je Verstappenu omogučilo da se ponovno nađe iza Hamiltona na startu. Prvotna odluka je bila da ovi koji kasne ne mogu preteći sigurnosni automobil, ali Norris, Alonso, Ocon, Leclerc i Vettel dobili su dopuštenje da to učine.
Ali brojni drugi vozači koji su također kasnili za krug nisu dobili isto dopuštenje pa je Mercedes uložio protest za kršenje članka 48.12 sportskoga pravilnika dok se drugi protest temelji na činjenici da se iza sigurnosnoga automobila ne smije pretjecati nakon što je Verstappen bio pokraj ili potencijalno ispred Hamiltona u posljednjem sektoru uoči nastavka utrke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....