Dinamo i Hajduk završili su ovosezonsku europsku avanturu i polako mogu podvlačiti crtu što se tiče novca koji će se u klupsku blagajnu sliti iz Uefe. Dinamo, koji je sezonu počeo u kvalifikacijama Lige prvaka i odigrao dvije utakmice više od Hajduka, ukupno je zaradio 1,75 milijuna eura, dok su Splićani bogatiji za 1,2 milijuna eura. Brojka nije konačna, još se čeka prihod iz marketinškog poola. Zagrebački Modri prošle su sezone iz tog fonda dobili 130.316 eura, očekuje se da će i ovoga puta brojka biti slična.
Računica je ovakva; svaki klub koji je izborio plasman u skupinu Eurolige dobio je zbog tog uspjeha 600.000 eura, plus 50.000 eura za svaku odigranu utakmicu bez obzira na rezultat. Pobjeda je donosila dodatnih 120.000 eura, a remi upola manje. Hajduk je ostvario jednu pobjedu i pet poraza (120.000 eura), a Dinamo dvije pobjede i jedan remi (300.000 eura). Uz to, za igranje u 3. pretkolu i play-off rundi Eurolige Hajduk je zaradio 180.000 eura, dok je Dinamo igrao u 2. i 3. pretkolu Lige prvaka i na račun toga postao bogatiji za po 130.000 eura za svaku rundu, 90.000 eura za igranje u play-off rundi EL, te 200.000 eura koje je zaradio u LP kao nacionalni prvak koji se nije uspio plasirati u skupinu LP.
U odnosu na prošlu europsku sezonu u Splitu mogu biti i više nego zadovoljni. Naravno, jer su igrali samo sa Žilinom i od Uefe zaradili svega 90.000 eura.
Što se Dinama tiče, njegova je zarada slična prošlosezonskoj. Uefa je Modrima isplatila 1.820.316 eura, a u taj je iznos uračunat i novac iz marketinškog poola.
Brojke su solidne, ali kada se pogledaju one iz Lige prvaka, jasno je zašto trener Dinama Vahid Halilhodžić stalno ponavlja kako je glavni klupski cilj plasman u elitno europsko natjecanje u sezoni 2011/12. Modri su samo zbog ispadanja od Šerifa u 3. pretkolu LP izgubili 2,1 milijuna eura, koliko donosi plasman u play-off rundu. Preskakanje još jedne prepreke, znači plasman u Ligu prvaka, donosio je dodatnih 7,1 milijuna eura. Osvajanje bodova dodatni je bonus (800.000 eura pobjeda, 400.000 eura remi), a prihod iz marketinškog poola ne bi bio manji od milijun eura. Fulham, koji se prošle sezone kroz skupinu Eurolige probio do finala natjecanja, osvojio je ukupno 10.190.114 eura, što je manje od utrška svih klubova koji su igrali u Ligi prvaka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....