Katar je zabranio prodaju alkohola u prostorima na i oko stadiona i tako zadao težak udarac pivovari Anheuser-Busch InBev (AB InBev) čiji je brend Budweiser glavni sponzor Svjetskog nogometnog prvenstva. Katar je par dana prije početka prvenstva odlučio uvesti ovu zabranu, a Budweiser nije skrivao da je blago rečeno šokiran ovom odlukom.
Ovaj je brend platio 75 milijuna dolara kako bi dobio koncesiju za prodaju bezalkoholnog i alkoholnog piva što im se obično itekako isplati. Tvrtka je 2014. godine zbog SP-a prodala 140 milijuna litara piva više, no novi mundijal nije krenuo kako su očekivali.
U Katru je ograničena konzumacija alkohola u javnosti, a on se poslužuje samo u barovima i restoranima nekih hotela i to u ne prevelikim količinama. Stranci alkohol mogu kupiti i u trgovinama, ali samo ako imaju boravišnu dozvolu, više od 21 godine i specijalnu dozvolu za alkohol.
Budweiser će tako na SP-u predstaviti svoje bezalkoholne verzije piva i pokriti dio svojih troškova, a mogao bi i tužiti FIFA-u i tako vratiti dio izgubljene dobiti.
"Budweiser ima skup logistički problem što učiniti s distribuiranim zalihama koje više ne može prodati", rekla je članica odbora London Solicitors Litigation Association Elaina Bailes.
Ipak, izgleda da je Budweiser našao način kako doskočiti svojem velikom i skupom logističkom problemu. Na svojem su Twitter profilu otkrili kako će ogromne količine piva koje će ostati u skladištu pokloniti zemlji koja osvoji Svjetsko prvenstvo u Katru. Osvoje li Vatreni zlato u Katru, doček na trgu bi mogao biti u znaku Budweisera.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....