Uistinu neobična priča stiže iz Češke, gdje se tamošnji trećeligaš FK Viagem Ústi nad Labem, kako bi podigao broj fanova i popularnost kluba, odlučio na dosad neviđen pristup inovacijama u marketingu.
Viagem je, naime, za klupsku glasnogovornicu angažirao Táňu Bystroňovu, inače tamošnju zvijezdu filmova za odrasle. Jedan od Táňinih zadataka je i intervjuirati igrače poslije utakmice, što se za sada pokazalo sjajnim potezom. TikTok profil kluba, na kojem su objavljeni post-match intervjui, je ‘eksplodirao‘, broj pratitelja raste iz dana u dan, a gledanost broji stotine tisuća pregleda.
Brojni svjetski mediji već su pisali o njima, klub se u kratkom periodu uvelike popularizirao, a da ne planiraju stati samo na Táňi, Viagem je pokazao angažiranjem više pornoglumica, u svrhu snimanja kalendara za iduću godinu. Osim na internetu i među navijačima, ovi su potezi dočekali oduševljenje i među igračima, koji s 13 bodova u šest utakmica trenutno drže čelo trećeg ranga češkog prvenstva.
Nije to jedina bizarnost vezana uz Viagem, isti klub prošle je godine u svoje redove doveo Martina Podhajskyog. Ne bi tu ništa čudno bilo da je Martin nogometaš, a ne mladić koji nema veze sa sportom, a kojemu je njegov otac platio klubu 20 tisuća eura da bi ga potpisali i igrali barem deset minuta po utakmici. Iz Viagema nisu puno dvojili te su ubrzo prihvatili izdašnu ponudu.
- Martin nikad nije igrao nogomet, ali obično ne vidim pola milijuna kruna kako leže na zemlji. Tko god da mi ih da, dopustit ću da se pridruži momčadi - rekao je tada vlasnik kluba Premsyl Kuban.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....