Dolazak Lionela Messija u redove Intera iz Miamija imao je ogroman marketinški utjecaj na popularnost tog kluba.
Svi su u Interu znali da će dolazak Messija izazvati pravi ‘boom‘, znao je to dobro suvlasnik kluba David Beckham, ali nije znao u kolikoj mjeri. Od trenutka objave da je Messi potpisao za klub s Floride (prije 10 dana) broj Instagram followera Interu je skočio sa 1 milijuna na 11.6 milijuna.
Za usporedbu, u Španjolskoj više pratitelja imaju tek Real Madrid, Barcelona i Atletico Madrid, u Brazilu više pratitelja ima tek Flamengo (17.7 milijuna), a u Argentini su nadmašili najpraćenije Boca Juniorse (8.3 milijuna pratitelja). Nadalje, Inter u ovom trenutku ima više pratitelja na Instagramu od bilo koje NFL, MLB i NHL momčadi. Također, klub iz Miamija sada ima više pratitelja nego sve druge momčadi MLS lige (njih 28) zajedno. I to sve zahvaljujući potpisu čudesnog Argentinca, osvajača sedam Zlatnih lopti za najboljeg nogometaša svijeta.
Ukupno gledano na svim društvenim mrežama Inter Miami sada ima 30 milijuna pratitelja, a samo na Tik Toku su utrostručili broj pratitelja nakon njegovog potpisa.
- U sportu i svijetu šoubiznisa strategija dovođenja superzvijezda je jako učinkovita. Sada je na Interu i MLS ligi da kreiraju proizvod i unovče svoju investiciju, rekao je Ivan Martinho, profesor sportskog marketinga.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....