Navijači splitskoga kluba razgrabili su ulaznice za dvoboj s Osijekom na oproštaju od natjecateljske godine, u petak nešto iza podneva Hajduk je službeno objavio:
- Rasprodan je Poljud, više od 32.000 ulaznica je otišlo u ruke navijača!
Fascinantno sasvim sigurno zvuči podatak da je 27.000 ulaznica prodano u nešto više od 24 sata, čak je i dodatno otvoreni ulaz na zapadnoj tribini prodan u manje od sat vremena. Ulaznice su se grozničavo tražile još od četvrtka kada je krenula slobodna prodaja, a navijači su strpljivo, satima, pokušavali doći do njih...
- Preko internetske prodaje smo više od dva sata uporno htjeli do ulaznica koje smo uspjeli osigurati tek iza pomoći. Počeli smo u četvrtak, a završili u petak - ispričao nam je jedan od navijača, koji nije žalio vremena kako bi došao do ulaznice, svoje iskustvo s "happy endom".
Je li euforija preblaga riječ? Moguće, ali pozabavimo se na trenutak tim terminom. Euforija označava subjektivno i privremeno bujno raspoloženje ili sreću. Općenito, pojam euforija se često koristi kao opis strasti ili oduševljenja. Izraz opisuje privremeni osjećaj posebno dobrog raspoloženja.
Citatom iz Wikipedije poslužili smo se kao objašnjenjem stanja duha navijača Bijelih. Pun stadion čeka derbi s Osijekom, a teško je pritom objasniti zbog čega se dogodila takva euforija, to stanje oduševljenja i sreće.
Hajduk je u pozitivnom nizu, ima pet pobjeda u zadnjih šest utakmica, ali još uvijek je četvrti u poretku HNL-a, a prvenstvo tek dolazi na "radnu temperaturu". Nije presudna utakmica, iako može biti važna. Ali, igra se još cijelo proljeće, ima prostora za popravne ispite. Sve to zvuči razumno, ali tko može objasniti takvu pomamu za jednom uobičajenom prvenstvenom utakmicom?
- Bio sam na gostovanjima u Zagrebu, na utakmicama s Dinamom i Lokomotivom. I jedva sam dočekao sljedeću utakmicu. Igre Hajduka sigurno su jedan od najvažnijih razloga ovakve euforije - kazao nam je Tomislav Vlastelica, žestoki navijač Bijelih, koji godinama ne propušta utakmice svog voljenog kluba.
Unatoč dobroj formi, pozitivnom nizu i povratku vjere u veliki rezultat, ipak je neočekivano da se u drugoj polovici prosinca iskaže iznimno golemi interes navijača Bijelih za utakmicu s Osijekom.
- To je naš Advent na Poljudu. Nema bolje proslave nego s pobjedom Hajduka. I to za ulaznice od 30 kuna - dodao je Vlastelica.
Ono što su dosad plaćali od 50 do 90 kuna, za Osijek se pretvorilo u 30 kuna. Uz to, ulaznice za djecu su pale na simboličnih pet kuna. Sve kada se zbroji dovoljan je razlog da navijači popune Poljud. Pristaše Bijelih stižu sa svih strana, od poznatih domaćih adresa Primoštena, Zadra, Zagreba, Đakova i ostalih, pa sve do onih inozemnih. Iz Stuttgarta dolaze otac i sin Hrvoje i Filip Dujmović. Zrakoplovom samo za utakmicu!
- Odlučio sam iskoristiti ovu priliku jer sa sinom inače na utakmice mogu ići samo tijekom ljetnih praznika. Doduše, bili smo dosad na pet gostovanja. Između ostalog i protiv Dinama na Maksimiru - kazao je Hrvoje Dujmović.
Navijači su svoje napravili. Poljud će ispuniti, podrška s tribina bit će kao u najvećim utakmicama u povijesti Hajduka. Prvi put u prosincu bilježimo ispunjeni stadion, ali sve se mijenja, pa i navike pristaša Bijelih. Odsad i Advent slave na Poljudu!
Zanimljivo, ponovno će dvoboj s Hajdukom na Poljudu biti povijesan za Osijek jer Plavo-bijeli s Drave nikada u HNL-u nisu igrali pred većim brojem gledatelja kao što će biti slučaj u nedjelju na splitskom stadionu. Pritom nije nikakvo iznenađenje konstatirati da je i dosadašnji rekord posjećenosti utakmice Osijeka u HNL-u također zapisan na istom stadionu.
Prije 26 i pol godina Osijek je, ni kriv ni dužan, zaigrao pred 30.000 navijača na Poljudu. Tribine splitskog stadiona napunila je tog 4. lipnja 1995. godine želja za Hajdukovom proslavom naslova prvaka, što se u konačnici navijačima i ostvarilo. Bijeli su pobijedili 3:0 zgodicima Renata Jurčeca (2) i Darka Butorovića, a kapetan Igor Štimac podigao je pehar za osvojeni naslov prvaka.
Osim tog susreta Osijek nikada nije privukao više od 18.000 gledatelja na Poljudu, s naglaskom da je prosjek u HNL-u stao na 6.876 posjetitelja na splitskim ogledima dva velika rivala.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....