Nije prodaja igrača bila tema njegovog putovanja, već isključivo pregovori s potencijalnim sponzorima. Kakav će biti epilog razgovora s 'poslovnim ulagačima', zasad na Poljudu nitko ne želi ni slova prozboriti.
- Ma nije to ništa bitno - pokušao je Brbić okrenuti razgovoro na neku drugu temu.
- Od svakog posla može biti pogodak, a možda se i ništa ne dogodi.
Tko su potencijalni sponzori, ostaje tek u sferi nagađanja, jer to je za hajdukovce 'zakonom zabranjeno iznijeti javnosti'. Nije ni čudno s obzirom u kakvim se problemima Bijeli nalaze. Ali Brbić u pregovorima oko sponzorstva ipak ima i dobrih aduta koje može ponuditi potencijalnom investitoru. Jer, Hajduk danas ima perspektivnu momčad, ima mlade igrača spremne izložiti tržištu. Ima i pozitivnu atmosferu, kako u samom klubu, tako i na tribinama. Premda su Bijeli drugi u HNL-u, njihov je plasman visoko iznad očekivanja prije početka sezone, a navijači takav doseg cijene brojnim dolaskom na svaku utakmicu Bijelih. Hajduk ima sve osim sponzora koji će pružiti dodatnu dimenziju, dati slobodu razmišljanja u stvaranju ekipe za budućnost. Pravog, golemog sponzora čiji bi angažman ove zime sačuvao jednog igrača od prodaje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....