Hajduk i Carlsberg s 1. lipnja 2014. završavaju trogodišnju suradnju koja je ocijenjena jako uspješnom, posebno kroz projekt Hajdučkog piva od kojeg je samo u prošloj sezoni splitski klub inkasirao više od milijun kuna (1,032.790 kuna) u akciji kuna od litre prodanog Hajdučkog piva.
Kako Hajduk ima jako privrženu navijačku publiku , a oni su najbolji potrošači piva ova je suradnja bila pun pogodak za obje strane. No ta suradnja došla je kraju, a razlog je taj što se Hajduk odlučio za novu strategiju, a to znači da će u suradnji s novim partnerom izbaciti na tržište novi pivski proizvod, a Carlsberg Croatia je bio “fair” pa neće konkurirati tom proizvodu nego će prestati proizvoditi Hajdučko pivo.
Marin Brbić, predsjednik Uprave Hajduka zahvalio se tvrtki Carlsberg na odličnoj suradnji i sponzorstvu tijekom prethodne tri godine.
- Cilj nam je razvijati vlastiti portfelj proizvoda te smo u tom kontekstu prihvatili ponudu drugog proizvođača piva tako da ćemo uoči početka natjecateljske sezone 2014./2015. predstaviti novi Hajdukov pivski brend. Do tada pozivam sve navijače i simpatizere kluba da nastave s ispijanjem Hajdučkog piva, jer Carlsberg ostaje naš sponzor i dalje, do isteka ugovora.
Martin Best, direktor marketinga Carlsberg Croatia, također se zahvalio Hajduku i navijačima na uspješnoj poslovnoj suradnji.
- Iz poštovanja prema Hajduku, Hajdučko pivo će se prestati proizvoditi i ustupiti tržišnu poziciju novom pivskom brendu Hajduka. Podržavati Hajduk za nas je bilo izuzetno zadovoljstvo i želimo svu sreću Hajdukovoj upravi u njihovoj novoj ‘pivskoj’ avanturi - kazao je Best.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....