U svojem jubilarnom, 20. izdanju, Euroleague Basketball Adidas Next Generation okuplja mlade igrače do 18 godina iz 14 klubova koji sudjeluju u Euroligi te pet koji participiraju u Eurocupu. Pred njima je, pak, od 3. do 5. ožujka u Zadru kvalifikacijska priča kroz koju će nastojati doći za završnog turnira, čije se finale za juniorskog klupskog prvaka igra usporedno s Final Fourom Eurolige (19. - 21. svibnja).
Zadar je godinama bio naviknut na velike europske košarkaške utakmice, međutim, odavno svjedočimo razdoblju u kojem se nešto slično nije događalo na klupskom planu kad je riječ o službenim natjecanjima.
Velika reklama
Ali, nikad nije iščezla ona nit koju je organizacijom iznimno kvalitetnog sportskog izdanja iznjedrila zadarska tvrtka Sport Event. Mnogim europskim klubovima, te velikanima ovoga sporta nije promaknulo izvrsno utjelovljenje Zadar Basketball Tournamenta... I na tu poveznicu, kojom se mogu pohvaliti rijetki, grad košarke Zadar, zahvaljujući percepciji vodstva Eurolige, te tvrtki Sport Event po prvi put dobio je ovakvu sportsku priredbu na kojoj sudjeluju mladi košarkaši.
- Nakon više nego uspješnih šest izdanja Zadar Basketball Tournamenta čiji je doseg, putem raznih društvenih i drugih platformi, kao i brojnih medijskih, novinskih i TV kuća, došao do 400 milijuna ljudi diljem svijeta, nije moglo proći neprimjetno. Iznimno smo ponosni na novu suradnju s Euroligom. Kao što smo i obećali, naša košarkaška priča se nastavlja. Put do ovog nije bio nimalo lagan, no uspjeli smo u Zadar dovesti ovo veliko službeno natjecanje - kazala je Zdenka Zrilić iz Sport Eventa i nastavila kako ne krije zadovoljstvo povjerenjem koje im je ukazalo vodstvo Eurolige.
- Nedvojbeno, ovo je jedno od najvećih košarkaških klupskih događaja u Hrvatskoj. Uz same momčadi, u Zadru će u danima turnira boraviti brojni agenti, skauti, novinari, ali i obitelji igrača. Turnir je vrhunska platforma za promidžbu sporta i turizma Hrvatske u inozemstvu. Naravno, neupitna je i velika reklama koju će kako grad Zadar tako i Hrvatska dobiti zahvaljujući izvještajima s turnira te prijenosima koji odlaze diljem Europe i svijeta - ističe voditeljica cijelog projekta.
Zadarski proizvod
Željela je naglasiti posebnost sportskog događaja koji slijedi.
- Moram kazati kako je ovo isključivo zadarski proizvod, mislim pritom na tvrtku S Event koja je posve neovisna o bilo kakvim institucijama, što nam je potvrda kako smo uvijek bili i ostali na pravom putu. Dugujemo zahvalnost Euroligi koja je prepoznala naše vrijednosti, dobro su upoznati kako uz pomoć velikog broja volontera i ljudi iz košarke znamo prirediti pravi turnir. Nadalje, sve to ne bilo moguće izvesti da u gradu Zadru ne postoji infrastruktura, konkretno ŠC Višnjik, koji se svakim danom sve više obogaćuje raznim sadržajima. I tu je činjenicu teško osporiti, jer dvorana Krešimir Ćosić, uz koju su još četiri male dvorane, ima malo tko u Europi. K tomu, imaju stručno osoblje koje nam je uvijek dosad bilo od velike koristi. Također, vjerujemo da će u okviru svojih mogućnosti, pomoć pružiti i košarkaškom klubu sa svojom logistikom - kazala je Zrilić.
Osim što je turnir prigoda za, nazovimo to tako, pregled višegodišnjeg rada s mladim europskim košarkašima, stalno se ističe sportsko poslovna i turističku crta.
- Svi slični projekti temelje su upravo na toj sinergiji, jer se njome povezuju razni subjekti koji mogu imati veliku korist. I svatko od nas tako dobiva dovoljno prostora za osmišljavanje vlastite promidžbe, odnosno, iskorištavanje marketinških mogućnosti koje su mnogobrojne i zahvalni smo vodstvu Eurolige koja nam je ustupila izdašan prostor - ističe Zrilić, koju pak veseli činjenica da je u najavi vidljivo kako će tih dana posjetiti brojni gosti.
- I neki klubovi poput Barcelone i Maccabija te, za ovu prigodu pozvani Next Generation - Zadar, u zadarsku priču ulaze daleko prije početka turnira - ističe Zrilić, iskazujući osobitu zahvalnost dvojici košarkaških velikana koji će pratiti turnir u Zadru.
Ambasador Jamchi
- Veliko mi je zadovoljstvo kazati kako će s nama biti i Doron Jamchi, naš ambasador na svim projektima koje odrađujemo ili smo odrađivali, koji će svojom nazočnošću promovirati hrvatsku košarku i Grad Zadar. Osobito mi je drago što će uz nas i mlade košarkaše biti Dejan Bodiroga, predsjednik Eurolige, ujedno i njezin direktor. Znamo da Bodiroga stalno ističe zahvalnost što ga je u Zadar doveo Krešimir Ćosić, najveći od najvećih igrača na ovim prostorima. Na taj dio osvrnuo se i kroz pismo koje je uputio cijelom košarkaškom svijetu, napose sudionicima turnira, ne samo u Zadru nego i u ostalim gradovima domaćinima - naglasila je Zrilić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....