Poput parne lokomotive, košarkaška momčad Dinama nastavlja voziti po tračnicama koje vode do novih, inovativnih projekata u sportu. Nakon što su dogovorili prijateljske utakmice s Panathinaikosom i Reyer Venezijom iz kluba su predstavili još jednu novost iz svoje radionice - pokrenuli su Poslovni klub KK Dinamo, zajednicu tvrtki i obrta kojima žele ponuditi novi način spajanja biznisa i sporta. I prvi su u svijetu koji su takvu ideju pretočili u stvarnost.
Poslovni je klub dakle zajednica u kojoj različite tvrtke ili obrti plaćenom članarinom pomažu klubu da stvori dodatnu stabilnost i temelj za nove uspjeha. U klubu ovaj pothvat smatraju nastavkom rada na etabliranju njihova košarkaškog kluba kao inovativne sportske zajednice s novim načinima ostvarivanja poslovnih i sportskih planova.
- Dogovorene prijateljske utakmice s Panathinaikosom i Reyer Venezijom, kao i ugovor o suradnji koji smo potpisali s njima, dokaz su da u klubu postoji snažna mreža poznanstava i da osobe iz vrha kluba, prvenstveno naš potpredsjednik Neven Spahija, imaju veliki ugled i utjecaj u svijetu košarke. Kroz Poslovni klub želimo to iskoristiti i omogućiti svim našim budućim članovima priliku da i oni dodatno uče i razvijaju se. Početkom iduće godine tako ćemo upravo za članove Poslovnog kluba organizirati poslovnu konferenciju na kojoj će, kroz nekoliko panela, govoriti generalni menadžeri i predsjednici uprava euroligaških klubova, njihovi direktori marketinga, NBA skauti, nutricionisti velikih zvijezda i drugi gosti. Teme će biti usko povezane uz poslovne izazove svakodnevice. Također, članovima poslovnog kluba omogućit ćemo termine za održavanje poslovnih sastanaka za vrijeme naših treninga seniora u KC Dražen Petrović. To je nešto što u poslovnom svijetu na zapadu postaje uobičajena pojava. Da ne bude sve tako ozbiljno, organizirat će se i košarkaški turniri za zaposlenike tvrtki koji su članovi Poslovnog kluba, kao i Kids day eventi i after work druženja. Naravno, svi će dobiti i godišnje ulaznice da mogu dolaziti na naše utakmice, ali i još neke mogućnosti networkinga i povezivanja - otkrio je Marijan Pojatina, predsjednik KK Dinama.
Lako je zamisliti kako se ta razmjena informacija može prenijeti na sportsko okruženje. Tvrtke mogu raditi sa sportašima kako bi svoje talente na terenu pretvorile u poslovni uspjeh izvan terena, a sportaši mogu ponuditi korporativnim rukovoditeljima lekcije o timskom radu i autentičnosti. Ovi napori pružaju putokaz za daljnju suradnju među tvrtkama i sportskih kolektiva koji mogu biti primjenjivi i u ostalim klubovima diljem Hrvatske.
Tko se barem jednom bavio timskim sportom zna da asistencija može biti jednako važna kao i gol i da je timski rad ključ pobjede. Isti princip vrijedi i za ciljana partnerstva: neke od najuspješnijih suradnji dijele podatke, resurse, vodeću praksu i povratne informacije međusobno i s drugim organizacijama. Stoga projekti poput ovoga ostvaruju povezivanje i suradnju s poslovnom zajednicom, a financijski priljev sredstava omogućuje Dinamu da teži prema većim sportskim ambicijama, a samim time i primicanje daljnjem cilju osvajanja trofeja i igranja europskih natjecanja.
U Dinamu su ideju poslovnog klub predstavili tako da su sklopili suradnju s deset različitih tvrtki, a jedan od onih koji je u ovome prepoznao potencijal bivši je hrvatski reprezentativac i svojevremeno napadač Dinama, Josip Šimić. Kao vlasnik Živa bar d.o.o.-a, firme koja stoji iza popularnog Vivas bar kafića, mlađi brat sadašnjeg sportskog direktora Dinama, Darija Šimića, Josip je objasnio kako je došlo do suradnje.
- Sve dobre i lijepe priče iza kojih stoje pozitivni ljudi, uvijek volim podržati. Jednako kao što sam se radovao napretku svoje firme, tako me raduje napredak nekih drugih projekata. Ovo je nastavak na ono što radi Futsal Dinamo, koji je već potvrdio svoju kreativnost i ostvario sve ono što su najavljivali u svojim začecima. Osim toga, poslovni klub i nama daje mogućnost da se družimo s drugim ljudima iz različitih branši. S druge strane, Dinamo je emocija, nešto uzvišeno i za nas koji volimo klub ovo je samo dodatno potaknulo tu strast. Siguran sam da će ovo biti primjer drugim klubovima jer bismo svi voljeli da liga postigne novu razinu kompetitivnosti i da vratimo navijače u dvorane - podvukao je Šimić koji je napomenuo kako se u budućnosti nada spajanju svih sportskih kolektiva u Zagrebu pod imenom Dinamo u jednu veliku obitelj.
Povezao je to s iskustvom igranja u grčkom Arisu gdje su nogometaši dolazili na košarkaške utakmice i obrnuto. I nije to primjer isključivo u Grčkoj. Model gdje je sportski klub povezan na nogometnim, košarkaškim, rukometnim ili nekim drugim granama možemo vidjeti i kod europskih giganta poput Bayerna, Barcelone, Benfice, Paris SG-a, a i drugih. Cilj je da se u budućnosti takvo nešto dogodi i u Zagrebu pod simbolom imena - Dinamo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....