OTKAZAN MJUZIKL

Veliki skandal trese West End: Slavni redatelj na meti kritika jer su glumci saznali da su otpušteni - putem Twittera

Really Useful Group Lloyda Webbera priznala je da je glumačka ekipa otpuštena samo nekoliko minuta nakon jučerašnje matineje

Andrew Lloyd Webber

Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia

Nastala je prava pomutnja u glumačkom svijetu nakon što je engleski kazališni redatelj Andrew Lloyd Webber otpustio glumačku ekipu koja je trebala sudjelovati u njegovu mjuziklu 'Pepeljuga'.

Britanska kazališna industrija osudila je 74-godišnjeg skladatelja nakon što je najavio da zatvara produkciju svog mjuzikla na West Endu samo godinu dana nakon otvaranja, a donedavno se hvalio da će se 'Pepeljuga' prikazati na Broadwayu sljedeće godine. Really Useful Group Lloyda Webbera sada je priznala da je glumačka ekipa otpuštena samo nekoliko minuta nakon jučerašnje matineje u kazalištu Gillian Lynne u londonskom Covent Gardenu.

Plakat mjuzikla 'Pepeljuga'

Yui Mok/Pa Images/Profimedia

Također je u javnost procurila informacija da su glumci za otkaze saznali preko društvenih mreža, prenosi Daily Mail.

Glumac Olly Reynolds rekao je u videu objavljenom na Instagramu da je otišao na odmor kako bi proslavio to što je postao dio postave mjuzikla, a onda je putem Twittera saznao da je otpušten. "Isplanirao sam godišnji odmor kako bih proslavio to što sam potpisao ovaj ugovor, i dok sam bio na odmoru, putem Twittera sam saznao da sam otpušten", rekao je.

Carrie Hope Fletcher, koja igra glavnu ulogu u 'Pepeljugi', otkrila je da je ona saznala za otkazivanje mjuzikla 'od drugih članova glumačke ekipe'.

Glumica Daisy Blanche Twells na Instagramu je objavila stari video na kojem svojoj majci govori da je dobila prvi posao u kazalištu West End, a u opisu objave je napisala: "Ovo je za mene bilo ostvarenje sna, a sve je nestalo u samo nekoliko sekundi. Moji kolege i ja iz sadašnje i prošle postave smo za to saznali iz objave za medije. I kao što vjerojatno možete zamisliti, ovo je nešto najgore što možete čuti nakon što sam prihvatila ugovor te isplanirala sljedeću godinu, kako financijski, tako i logistički! Ovo je nešto što sam jako željela i na čemu sam naporno radila ne samo posljednjih pet godina, već od malena."

"Zamislite - već ste 100 puta u svojoj glavi isplanirali što ćete reći kada vijest konačno bude objavljena. Kako ćete reći svojim prijateljima i obitelji da ćete raditi na jednom važnom projektu i ne možete dočekati da im to kažete. Znate da vam dolazi uloga na West Endu koja će vam promijeniti karijeru. I onda vidite jedan tweet i sve nestane u trenu", napisao je razočarani Luke Latchman na Twitteru.

Međutim, Really Useful Group u svom priopćenju navodi da su ti navodi lažni te da su oni "kontaktirali sve uključene i to putem poziva, e-maila ili uživo" prije nego što je vijest o otkazivanju mjuzikla postala javna. Pretpostavlja se da je do ove odluke došlo zbog financijskih gubitaka izazvanih pandemijom koronavirusa, a tjedni gubitak je znao iznositi i po 100 tisuća funti.

Ovu je vijest oštro osudio i tajnik sindikata kreativnih industrija Equity UK, Paul Fleming, koji smatra da je takav postupak nedopustiv. "Equity će dobiti kompenzaciju za naše članove zbog duševnih boli koje im je ovo prouzročilo", stoji na službenom Twitter profilu sindikata.

Premijera 'Pepeljuge' održala se u kolovozu prošle godine, a onda je u prosincu prekinuta izvedba zbog epidemioloških mjera. Odgođena je za 2022. godinu zbog sve većeg broja zaraženih koronavirusom u Velikoj Britaniji, a sada je u potpunosti otkazana. Daily Mail također navodi da će se Andrew Lloyd Webber sada više posvetiti Broadwayu.

18. travanj 2024 05:07