Twitter je počeo uklanjati plave "kvačice" s računa provjerenih korisnika koji su odbili platiti mjesečnu naknadu, a među njima su računi poznatih osoba poput Cristiana Ronalda, Jay Z-ja, Donalda Trumpa, pa čak i Pape Franje.
Prema the Sunu, najnovije bizarno ažuriranje dio je plana vlasnika Elona Muska da potakne više ljudi da se prijave na Twitter Blue opciju po cijeni od 11 funti mjesečno. Kontroverzni izvršni direktor najavio je da će verificirani simboli biti uklonjeni s računa 20. travnja, osim ako korisnici ne popuste i ne uplate spomenutu svotu novca.
Naime, izvorni besplatni sustav plave kvačice ukinut je kako bi se promovirala "premium usluga pretplate" koju je Musk uveo svojim dolaskom na čelo ove društvene mreže. Zatim je korisnicima Twittera ponudio "Legacy" plave kvačice, koje su ljudima pokazivale koji su računi legitimni. Inače, priželjkivana plava kvačica prije je bila rezervirana za provjerene račune političara, poznatih ličnosti, novinara i drugih javnih osoba.
Doduše, Musk se sada odlučio u potpunosti riješiti ove verifikacijske oznake, što znači da će poznate i javne osobe sada također morati izdvojiti novce za tu privilegiju.
Beyonce, JK Rowling, Ant i Dec, igrač kriketa Virat Kohli i model Chrissy Teigen među žrtvama su pritiska na Twitter Blue. I Laburistička i Konzervativna stranka također su izgubile svoju potvrđenu kvačicu.
Doduše, ono što je dodatno zbunilo korisnike Twittera su računi koji su zadržali kobnu plavu kvačicu. Čini se da računi povezani s provjerenom organizacijom mogu zadržati svoj status, kao što je slučaj s osobnom stranicom Baracka Obame.
Očekuje se da će ovaj Muskov potez uzrokovati glavobolje Twitteru, jer dopušta korisnicima društvenih medija da oponašaju slavne osobe. Botovi i lažni računi mogli bi iskorištavati ovaj novitet te predstavljati političke ličnosti i velike tvrtke kako bi širili lažne izjave.
Korisnike je prethodno u legitimnost autora tweetova uvjeravala spomenuta plava kvačica, a taj je luksuz imalo oko 300 tisuća korisnika. Twitter je inače i namjeravao stati s olakim dijeljenjem plave kvačice nakon što su računi koji se predstavljaju kao brendovi, slavne osobe i političari preplavili aplikaciju, a istovremeno je Musk već krenuo sa svojim hrabrim planom da korisnicima omogući plaćanje verifikacije.
Tada je Twitter uveo kvačice različitih boja kako bi pomogla ljudima da razlikuju vlade, tvrtke i ljude.
Twitter Verified Organizations omogućuje tijelima "svih vrsta", uključujući tvrtke, neprofitne organizacije i vladine institucije, da se prijave i upravljaju svojom verifikacijom te da se pridruže i verificiraju sve povezane račune, ali problem je osnovna cijena od nevjerojatnih 950 funti mjesečno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....