Ana Đurić Konstrakta, koja se nakon dvije godine ponovno natječe na srpskom izboru za Eurosong, ostala je vjerna bijeloj boji. Na drugoj polufinalnoj večeri "Pesme za Evroviziju" nastupila je u dugoj bijeloj opravi (sličnoj onoj koju je nosila kad je 2022. pjevala "In corpore sano", a na nogama je imala bijele tenisice.
U toj odori na pozornici je, u sklopu svog scenskog nastupa, tijekom kojeg je sjedila na istom stolcu na kojem je bila i 2022., mijesila kruh iz zdjele u kojoj ga je svojedobno mijesila njezina baba iz Glibovca koja je, otkriva Konstrakta, doživjela 103 godine.
Umjetnica, podsjetimo, ove godine u Švedsku želi s pjesmom "Novo, bolje", ali smatra da su joj šanse da se ondje pojavi razmjerno male.
- Nisam neka pjevačica i toga sam svjesna, nisu to raskošne melodije, pričam neku priču i trudim se da to bude vjerodostojno. U tom smislu sam tu sigurna i vrlo mi je jasno što radim. Na Eurosongu se pojavljuju ozbiljni glazbenici, koji imaju izrazit vokalni talent, i ja sama znam da tu ne pripadam. Ima autora koji rade slično kao i ja, trudim se ne uspoređivati s drugima, neugodno mi je to - rekla je Konstrakta, koju je nekoliko dana prije natjecanja u medijima prozvala favoritkinja "srpske Dore", Breskvica, koja "umjetnici koja želi biti zdrava" zamjera što je u Torinu na Eurosongu pjevala pjesmu koja, kaže Breskvica, nije "prava srpska".
- Ni ja ne razumijem ‘Orlovo gnezdo‘, odnosno taj stil glazbe koji Breskvica izvodi - nije joj ostala dužna Konstrakta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....