SPORNA REKLAMA

Dežurni dušebrižnici obrušili se na Heidi Klum zbog kampanje s kćeri: ‘Ovo je ljigavo i fuj‘

Dok jedni slave kampanju za poznati brend donjeg rublja nazivajući ga osnaživanjem ženja, drugi ga nazivaju incestuoznim

Heidi Klum i Leni Klum

 Intimissimi Via Bestimage/Bestimage/Profimedia

Nakon što je poznati brend donjeg rublja Intimissimi objavio novu intrigantnu kampanju u kojoj su glavne zvijezde slavni supermodel 49-godišnja Heidi Klum i njezina 18-godišnja kćer Leni, krenule su vrlo podijeljene reakcije. S jedne strane neki su zajedničku reklamu majke i kćeri vidjeli kao osnaživanje žena, pozitivnu poruku u kojoj jedna žena slavi drugu, a drugi kao nešto potpuno neprimjereno.

Te reakcije nisu ostale ograničene samo na društvene mreže, gdje praktički ne snosite nikakvu odgovornost za ono što napišete, već su se prelile i u medije. People je, primjerice, pri stavu "kako majka i kći nastavljaju preuzimati modnu industriju", no Harper‘s Bazaar zadržao se na zaključku kako "razumni među nama osjećaju susramlje". Najdalje je otišao Daily Mail, čija je novinarka napisala začudni članak. Začudni, jer tu kampanju u kojoj Heidi i Leni skakuću u donjem rublju, jer uostalom njega i reklamiraju, bez kompleksa, obje prekrasne, pune samopouzdanja i bliske, smatra - incestuoznom!

"Ne biste to baš nazvali majčinskom ljubavlju. Kao još jedan dokaz da modni svijet nema granica, Heidi Klum pozirala je u nizu soft-core slika sa svojom kćeri tinejdžericom Leni ljubeći se s njom u jednom kadru, trljajući se grudnjak o grudnjak u drugom", stoji u Daily Mailu, britanskom tabloidu koji se nedavno našao pod udarom mnogobrojnih tužbi jer su navodno prisluškivali i pratili zvijezde, otkrivali njihove liječničke tajne.

"Tko je mislio da je dobra ideja da majka i kći zajedno poziraju u grudnjacima, gaćicama i štiklama? To je tako ljigavo. Što god to bilo - fuj", ogorčeno se ustobočila novinarka zaključujući kako Klum sve to radi zbog vlastitog dokazivanja.

"Nazovite me cinikom, ali ovo smatram neiskrenim. S jedne strane, modna industrija uspijeva učiniti da se njeni potrošači osjećaju loše. Samu Heidi uvijek su smatrali da izgleda previše komercijalno za visoku modu. Ova snimka nas navodi na pitanje: Što Heidi Klum mora dokazati? Brine li je što bi njezina kći mogla biti kolateralna žrtva? Koje se dijete želi vratiti u svoj fakultet nakon incestuoznog poziranja s mamom?", među ostalim stoji u tekstu Daily Maila uz zaključak kako je Leni Klum lijepa djevojka, ali preniska da bi bila model, što je isti slučaj i s kći Kate Moss - slatka, ali ne i materijal za tako modeling.

Također je napomenuto da su kako privlačenje pozornosti s provokacijom incesta, nije niti najmanje originalno. Pokušale su to tvrde, Gigi i Bella Hadid koje su pozirale gole i isprepletene za britanski Vogue 2018., a prva je to učinila Angelina Jolie 2000. kada je primajući Oscara izjavila kako je trenutno jako zaljubljena u svog brata.

Sama Heidi Klum za sada se nije očitovala na ovakvo viđenje kampanje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 17:50