TIJEKOM PROCESIJE

Britanski TV program ponudio alternativu kraljičinu sprovodu, gledatelji u šoku: ‘Nema šanse da prikazuju to‘

Bilo je blagih kritika na račun količine medijske pokrivenosti kraljičine smrti i vijesti o članovima obitelji od 8. rujna

Kraljičin pogreb i Emoji movie

 Profimedia

Channel 5, u vlasništvu Paramounta, bila je jedina javna radiotelevizija u Ujedinjenom Kraljevstvu koja u ponedjeljak, 19. rujna, nije prikazivala nikakvu priču o kraljevskoj obitelji ili prijenos ceremonije dok se u Londonu održavao sprovod kraljice Elizabete II.

image

Sprovod kraljice

Wpa Pool/Shutterstock Editorial/Profimedia

Dok su BBC One, BBC Two i ITV uživo prenosili sprovod, a Channel 4 prikazivao dokumentarac o kraljici, Channel 5 je umjesto toga emitirao "The Emoji Movie", potaknuvši mnogo reakcija na društvenim mrežama, kako piše Variety.

- Nema šanse da svi kanali prikazuju sprovod, a Channel 5 prikazuje ‘Emoji film‘" - tvitao je jedan gledatelj, dok je drugi napisao: "Ne mogu prestati razmišljati o ‘Emoji filmu‘ na Channelu 5 dok traje sprovod."

- Ovo je vrlo emotivan film i nikada više neće biti ništa slično ovome, tako je jedinstven i tako kulturno značajan - tvitala je jedna osoba i dodala "kada to kažem, nadam se da će napraviti nastavak ‘Emoji‘ filma."

- Ne mogu vjerovati da smo konačno ovdje, bit će to tako težak film za pogledati. Sretno svima koji prolaze ‘The Emoji Movie‘ na Channelu 5 ovog jutra - našalio se jedan korisnik twittera.

U međuvremenu je glumica Lucia Keskin tvitala: "Dok je Njezino Veličanstvo položeno na posljednji počinak, nacija zastaje s najvećom tugom kako bi joj odala počast gledajući ‘The Emoji Movie‘ na Channelu 5."

image

Sprovod kraljice

Jeff J Mitchell/Afp

Inače, "The Emoji Movie", koji je objavljen 2017., dio je dječjeg programa s Channela 5 koji se prikazuje ponedjeljkom ujutro. Ranije je mreža emitirala "Tomica i prijatelji", a zatim "Medvjedića Paddingtona".

Budući da je dan kraljičina sprovoda proglašen državnim praznikom, škole su bile zatvorene, a Channel 5 je vjerojatno odlučio ponuditi alternativu. Kao što je jedan gledatelj napisao na Twitteru: “Stvarno ne razumijem kritike Channela 5 zbog prikazivanja "The Emoji" filma tijekom kraljičina sprovoda. Što bi inače trebala raditi djeca iz obitelji koje nemaju plaćen TV/streaming platforme? Sjediti i gledati bijelce u odijelima koji izgledaju pretjerano tužno 6 sati?"

Bilo je blagih kritika na račun količine medijske pokrivenosti posvećene kraljici i članovima kraljevske obitelji u razdoblju od Elizabetine smrti, 8. rujna. Rasporedi emitiranja diljem Velike Britanije poprilično su se poremetili prije jedanaest dana nakon što su liječnici objavili da su "zabrinuti" za njezino zdravlje. Nekoliko sati kasnije uslijedila je potvrda njezine smrti.

BBC One se tek treba vratiti normalnom TV rasporedu jer je zajedno s drugim mrežama, posvetio sate izvještavanja o putovanju kraljičina lijesa od Škotske, gdje je umrla, do Londona, njenom ispraćaju, kao i pokrivenosti ostalih članova kraljevske obitelji, uključujući kralja Charlesa III., njegovu braću, sestru te njegovu djecu.

Unatoč tjednima izvještavanja, BBC je prošli tjedan objavio da je primio samo mali broj pritužbi, posebno u usporedbi s brojem pritužbi koje je ta medijska korporacija primila nakon izvještavanja o smrti kraljičina supruga, princa Philipa, 2021. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. prosinac 2022 15:41