Zašto? Što je pošlo po krivu? Što se desilo? Kako to da Albina s “Tick-Tockom” nije u finalu Eurosonga?
Pitanja su to koja danas muče cijelu Hrvatsku, estradu, struku, fanove...
- Naši posljednji ulasci u završnicu Eurosonga bili su vezani isključivo uz strane autore pjesama, Jacques Houdek je prije četiri godine zadnji prošao dalje, a pjesmu su mu radili Šveđani - govori Zoran Škugor, iskusni menadžer, koji je poznat kao osoba s 'nosom' za hit i prepoznavanje zvijezda. Dino Dvornik, Oliver Dragojević, Bijelo dugme, Doris Dragović samo neki od glazbenika s kojima je surađivao.
On smatra da je problem puno dublji od Albininog gubitka u polufinalu Eurosonga.
- Pop scena u ovoj državi ne postoji već 20 godina, točnije otkad sam ja eliminiran s estrade. Devedesetih su se stvorili neki talenti, ET je bio zapad u odnosu na regiju i mi smo to uspjeli uništiti. Uvalio nam se narodnjak, kopija srpskog narodnjaka. Uvalili su nam novu glazbu koja nema veze sa svjetskom glazbom – žustro ističe.
Eurosong je, kaže, pop priča, a mi šaljemo ljude koji se inače ne bave tim žanrom.
- Pjesme rade isti ljudi koji inače rade taj narodnjak. Onaj koji peče kruh bi htio postati vrhunski slastičar. Ne ide to tako - govori Škugor.
Dodaje da kod nas godinama vlada 'polupijana situacija' koja mnogima odgovara.
- Uvijek ima 20 posto ljudi koje zanima što se u svijetu događa, nisu svi seljačine. Treba opet raditi i za njih. Moja vizija je bila da se naše pjesme mogu objavljivati na svjetskim kompilacijama, a mi smo ostali na Balkanu. Htjeli bi poharati Europu balkanskom filozofijom – govori.
Za mladu Albinu kaže da je u načelu dobra i da je imala odličnu točku. Škugor vidi problem u tome što su našu pjesmu napravili oni koji nisu do sad napravili 300 takvih.
- Bez pop scene ne funkcionira ništa. Ovo je njima eksces na Eurosongu. Naplate i mirni su. Oni nisu plaćeni da ovise o rezultatu - kaže estradni menadžer, koji smatra da je najbolje rješenje napraviti javni natječaj za pjesmu koju šaljemo na Eurosong.
Javio nam se i naš nesuđeni eurovizijski predstavnik Damir Kedžo kojem je pandemija uništila san.
- Siguran sam da je Albina skupa sa svojim timom dala najbolje što je mogla i znala u Rotterdamu. Ja nisam bio nikad na Eurosongu pa samim tim nemam iskustvo kako bih išta detaljnije mogao komentirati – kratko je rekao.
Jedna od naših eurovizijskih predstavnica u bližoj povijesti koja je imala sličan epilog kao i Albina je Franka Batelić.
Hrvatsku je 2018. predstavljala na Eurosongu s pjesmom “Crazy”. Baš kao i Albina, nastupila je u prvoj polufinalnoj večeri. Također nije prošla u finale, a u ukupnom poretku završila je na 38. od 43 mjesta.
- Albina i hrvatska delegacija su odradili zaista sjajan posao i mogu biti ponosni na nastup i priču koja se stvorila ove godine. No, ja sam postala toga svjesna 2018. u Portugalu - na Eurosongu nikad ne možeš biti siguran kako će cijela priča završiti, jer mnoštvo je faktora koji utječu na finalni rezultat. Nema tajnog recepta za plasman. Ipak, već sam dolazak, stečeno iskustvo i nastup na eurovizijskoj pozornici su velika stvar - rekla nam je Batelić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....