Čim je odluka pala da voditeljica Jelena Glišić za dodjelu Zlatnog Studija odjene kreaciju Ivana Friščića, odnosno njegova brenda DeLight, bilo je jasno da će se raditi o nečemu posebnom. S obzirom na to da su Friščićeva specijalnost upravo odijela, u jednom izrazito elegantnom i seksepilnom crnom odijelu vidjet ćemo je i na spektaklu koji se sprema u petak 9. veljače.
- Što se tiče Zlatnog Studija, ideja je bila ostati u estetici odijela, ali napraviti nešto malo drukčije. Ovo je zaista bio konstrukcijski izazov, kao i tehnološki, za koji ćemo vidjeti kako ćemo ga uspjeti na kraju dovesti do savršenstva, a vjerujem da hoćemo. Ovo danas je prva proba i dosad s Jelenom nismo ništa isprobavali, prvi je put odjenula ovaj komad na sebe - objašnjava dizajner na prvoj probi u njegovu dućanu u zagrebačkoj Vlaškoj ulici.
Jelena i Ivan već godinama surađuju, privatno su prijatelji, pa Friščić do u detalja zna što lijepoj voditeljici najbolje pristaje.
- Ovo je inače odijelo kolekcije Ann Marie, s našim potpisom, a to znači da je sako na dvostruko kopčanje i Ann Marie hlače mrkva-kroja, iako smo za Jelenu napravili od koljena ravne jer njoj to bolje pristaje i na njoj bolje funkcionira. Jelena je moja prijateljica, predivna, mlada i uspješna poslovna žena koja se uklapa u moju estetiku. Dovoljno je vidjeti kako izgleda. Ona i ja smo odradili nekoliko kampanja zajedno, kad god ima javne nastupe dođe kod nas i uzme odijelo, a i privatno nosi naša odijela i kapute. Jako je bitno da moja zaštitna lica budu ljudi koji na neki način reklamiraju brend i sami nose artikle i da vide kako funkcionira taj komad, da ne stojiš iza nečeg samo zbog reklame, a da privatno nose neki posve drugi brend - naglašava Friščić.
Dizajnerova filozofija je posvetiti se svakoj klijentici i biti siguran da je iz dućana izašla u modelu koji joj savršeno pristaje.
- Ako ne prodajemo gotovo odijelo u trgovini, ‘custom made‘ odijela prilagođavamo svakoj klijentici. Ako neka klijentica pak želi da se neko od gotovih odijela njoj prilagodi, tipa skrate rukavi, nogavice, mi to sve radimo. Cilj brenda je da se posvetimo svakoj klijentici pojedinačno. Nekad savjetujem da ni ne uzme neki komad ako smatram da nije najbolji izbor za nju, nego sugeriram da se radi po mjeri, jer će bolje izgledati - objašnjava Friščić i dodaje kako njegova estetika nije toliko izniman moment u dizajnu, koliko u samoj kvaliteti konstrukcije, kvaliteti izrade tkanine i svih detalja koji su posljednjih 20-ak godina pali u drugi plan.
- Ja sam pokrenuo brend koji sam vratio na tvorničke postavke, da odjeća ima svoju funkciju, i to je prioritet - napominje.
Baš zato DeLightove kreacije imaju svojevrsnu doživotnu garanciju.
- Ljudi ne trebaju čuvati račune, zna se što je DeLight. Taj komad ima svoju etiketu i što god da se desilo s godinama, da se postava malo izloha, da smršavite, donesite odijelo kod nas i mi ćemo ga popraviti i prepraviti. Neki dan je došla moja klijentica koja se razvela, smršavjela je i donijela deset odijela na prekrajanje i sva smo prekrojili. Kad vidim odijelo na cesti koje smo napravili prije pet godina, meni je to blagoslov da tako dobro izgleda - otkriva dizajner koji je odijela vratio na domaću modnu pozornicu, i to u velikom stilu. Doduše, prve dvije kolekcije bile su haljine, a s trećom je izbacio odijela i oduševio, a ubrzo je njegov brend DeLight postao sinonim za odijela i kapute.
Friščić ima i prilično bogato iskustvo rada za potrebe televizije, pa tako odijeva i voditelje Informativnog programa Nove TV.
- U tome se osjećam dobro, ugodno i u prirodnom okruženju. Ima kolega koji rade stilistički neki posao i u tome su najbolji. No, ja se najbolje osjećam u tome što radim u tom klasičnom segmentu. Volim jednostavnost, arhitektonske linije i besprijekoran kroj koji sve otkriva - kaže dizajner.
A same riječi hvale za svog omiljenog dizajnera ima i Jelena.
- Friščić i ja surađujemo već godinama, snimali smo kampanje, bilo je posudbi za moje poslove, a Ivan je uvijek bio na raspolaganju. Isto tako i privatno kupujem kod njega. Zapravo je bila i logična ova suradnja za Zlatni Studio jer kad smo razgovarali, išli smo na malo drukčiji izgled i studija i htjeli smo novi moment voditelja. Išli smo na minimalizam i čiste linije, a opet da se vidi kvaliteta. Logičan je izbor bio Friščić, javili smo mu se, on je pristao, s obzirom na to da me jako dobro poznaje, zna što volim, a što ne, kao i što mi dobro pristaje. U ovoj kreaciji se osjećam odlično jer odijela obožavam nositi, imam ih u svim bojama, i sva su od Friščića, tako da se osjećam sigurno, a to mi pomaže i u nastupu jer je jako bitno nositi nešto što ti se sviđa i u čemu se osjećaš komotno - zaključila je Jelena.