ADRENALIN U ŽILAMA

RALLY NEZGODA FRONTMANA OPĆE OPASNOSTI Pero Galić: 'Zbog mog žestokog manevra morala se otkazati utrka s poznatim glumcima i pjevačima'

 
Pero Galić, pjevač grupe Opća opasnost
 Danijel Soldo / CROPIX

Adrenalin u žilama, škripa guma, trkaći auto, četvero poznatih pjevača i troje poznatih glumaca s kacigama i zaštitnim odijelima, tako je izgledao početak rally slalom ekshibicije koja se održavala prošle nedjelje na poznatim zagrebačkim fontanama nasuprot Nacionalne sveučilišne knjižnice.

Probna je vožnja i svi daju sve od sebe, okreće se čak i pod ručnom, u slalomu predvodi Rene Bitorajac s najboljim rezultatom, čime se ponosno pohvalio i na svom Facebooku. No, ista ruta bila je kobna za pjevača Peru Galića, frontmena grupe Opća opasnost, ali i za ostatak utrke, odnosno glavnu trku, koja se nije održala. Naime, svi sudionici vozili su testno automobil našeg najpoznatijeg i najboljeg vozača rallyja Jure Šebalja, bijelu Toyotu Corollu, kojoj je presudio nešto viši rubnik koji se Peri našao na putu.

Srećom, pjevač nije ozlijeđen, a na Šebaljevoj Toyoti već je popravljen hladnjak koji je od udarca pukao i tako onemogućio nastavak uzbudljive utrke. A da među natjecateljima vlada itekako kolegijalno ozračje, govori činjenica da svi upitani nisu htjeli reći da je Galić bio taj kojem se dogodila nezgoda. Rene se tek pohvalio najboljim rezultatom na probnoj vožnji i odlično izvedenim okretanjem pod ručnom kočnicom. Tvrd orah bio je i sam Šebalj, koji je napomenuo da je šteta prilična, ali sve se rješava. A natjecali su se osim Pere Galića, Sandi, Žiga i Ivana Banfić u timu pjevača, a glumačke boje branili su Rene Bitorajac, Vedran Mlikota i Igor Mešin. No, poznati rocker iskreno je prepričao svoje prvo trkače iskustvo, uz napomenu da bi ga, unatoč svemu, volio ponoviti.

Zagreb, 170112.
Juraj Sebalj, najbolji hrvatski rally vozac i pjevacica Natali Dizdar u optickom centru Bilic Vision u Kaptol centru predstavili su suncane naocale Serengeti koje su idealne  za voznju a potekle su iz automobilske industrije.
Na slici: Juraj Sebalj.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX
Juraj Šebalj

Oštećenje

- Nisam ozlijeđen, a automobil se jednostavno okrenuo krivo kad sam zakočio naglo i pogodio ivičnjak. Sve do tada bio sam odličan vozač. Ali, to je takav sport u kojem se događaju takve stvari. Ali, tako je valjda trebalo biti. Možda i bolje jer tko zna što bi se kasnije dogodilo, možda je to bilo za neko više dobro. Malo jače okretanje, zanio sam se više nego što je trebalo, doslovno malo jači manevar i vozilo je pretrpjelo manje oštećenje. Ali, s druge strane, mi smo pjevači, a ne profesionalni vozači - ukratko je prepričao kobni trenutak Pero Galić.

Kako dodaje glazbenik, uvjeti nisu bili baš najbolji za vožnju takve vrste, posebno jer se vozilo uskim cesticama oko fontana. No, utrka nije ni zamišljena kao potencijalno opasna za sudionike, nego da pokušaju što bolje pokazati vještine za volanom.

- Vozio se revijalni slalom oko čunjeva na fontanama. Imali smo samo jedan automobil i najgore što se moglo dogoditi je promašiti čunj. Naravno, organizatori si ne bi dopustili bilo kakvu veću opasnost. No, takav sportski auto malo je škakljiv kao opcija. Prilično je nizak, ima spojler, a rubnik je bio prilično visok i pukao je hladnjak prilikom mog malo žešćeg manevra. Žao mi je stvarno jer je prekinuta atrakcija u kojoj smo svi uživali - rekao je Galić.

Milijun kilometara

Iako se takvo što moglo svakome dogoditi, Pero se, kaže, svakodnevno raspitivao za automobil, a laknulo mu je kad je doznao da je već jučer sporna Toyota Corolla najnormalnije vozila trkalištem na Grobniku, a sva su oštećenja sanirana bez problema.

- Vozač sam od 1987. i prešao sam tijekom svih tih godina milijun kilometara. Za mene nitko ne može reći da sam loš vozač, barem dosad - smije se Pero.

Dobro je u svemu to što su svi sudionici uživali unatoč nezgodi i događaj im je ostao u dobrom sjećanju.

- Upoznali smo se, ostali u kontaktu i među nama je ostao trag da što prije moramo ponoviti nešto slično. I stvarno bih želio opet sudjelovati, ponovno se okušati u rallyju i dokazati da mogu napraviti dobar rezultat. Priznajem, ipak je lakše pjevati, tu se osjećam kao doma, ali vožnja je oduvijek bila moja skrivena želja i strast - priznaje Pero. Bez obzira na ishod, vrlo lako je moguće da će se ista ekipa uskoro okupiti i završiti započeto pa Pero Galić možda dobije priliku pokazati svu raskoš svog vozačkog talenta, a dotad mu preostaje marljivo vježbati u svom automobilu. I paziti na visoke rubnike.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 08:56