CYCLE SELI U AQUARIUS

NOVA UZBUDLJIVA KLUPSKA SEZONA U ZAGREBU Matija i Jan spremaju široko glazbeno putovanje od sunčanog soula do detroitskog techna

 
 Promo

Počinje nova uzbudljiva klupska sezona u Zagrebu. Kontrastno s ljetom punim velikih festivala, pred nama je niz intmnijih klupskih druženja koja su, kako kažu DJ-i Matija Duić i Jan Kinčl, i za glazbenike i za posjetitelje pravi “soul food”. Njih dvojica počinju novu sezonu svojeg Cyclea, klupskog programa kojeg su pokrenuli na jesen 2012. i koji je do sada imao više od 40 izdanja.

Cycle se, među ostalim, održavao u Mastersu, Podmornici i Pločniku, a sada seli u A1 u Aquariusu, koji je prošle sezone ponovno postao epicentar gotovo svih važnijih zbivanja vezanih za elektroničku glazbu u Zagrebu. Matija i Jan za prvo izdanje Cyclea na novoj lokaciji spremaju cjelovečernji b2b set, koji će biti široko glazbeno putovanje od sunčanog soula do detroitskog techna. Tim smo im povodom poslali nekoliko pitanja.

Momci, kako ste, što ima novog? Čime ste bili okupirani od zadnjeg Cyclea?

Matija: Najviše rođenjem djevojčice! Uz to, posao, povremeni gigovi u Hrvatskoj i regiji i naravno - Adriatic Social Club u Splitu kojeg vodim s partnerom.

Jan: Protekla godina, ili možda bolje reći klupska sezona, mi je prošla toliko brzo da se nisam ni snašao. Uglavnom sam bio na relaciji Zagreb - Berlin, puno vremena sam proveo u studiju i napravio puno nove muzike s Regisom. Uspješna i inspirativna godina na više polja, ali mi je baš falio redoviti Cycle.

Zašto baš A1 kao novi prostor?

Matija: A1 je stvarno legendaran zagrebački klub s bogatom poviješću. Dovoljno je reći da sam tu prvi put čuo Dega, Volcova, Theo Parrisha, Carl Craiga… Uz to, prostor A1 ima takvu konfiguraciju i sound da je savršen za večeri tipa Cycle na kojima njegujemo intimnost klupskog iskustva.

Jan: Matija je to prilično dobro objasnio, to je lokacija koja je obilježila zagrebački clubbing podjednako koliko i oblikovala naš ukus. Uz to, Dejan Labor iz Aquariusa je osoba koja je ispratila sve te godine kluba, istinski je zaljubljenik u glazbu i razumije što je potrebno da se stvore uvjeti u kojima će posjetitelj doživjeti nešto više od nekakve glasne muzike u klubu. Jučer je proveo cijeli dan s nama u klubu, razmještajući bass kutije od soundsystema i slušajući glazbu da vidimo kakav razmještaj najbolje zvuči. I moramo mu dati kredita, došao na ideju koju još do sada niste vidjeli u A1 i koja zvuči fenomenalno.

Mala bina ispred DJa ima u sebi ugrađena 4 bass zvučnika koji zvuče odlično. Međutim mi smo na binu dodali još 4 kako bi doživljaj bass frekvencija bio zbilja “fizički”. Elektronska glazba kojom se mi bavimo je podjednako body koliko i soul music, ali da bi body moment bio zadovoljan vi to zaista morate osjetiti po cijelom tijelu, na ispravan način. E pa sad i budete.

Za prvu epizodu nove sezone Cyclea spremate b2b all nighter. Kako to? Kako funkcionirate skupa za DJ pultom?

Matija: S obzirom da nam je ovo prva večer u A1 klubu, hoćemo vidjeti kako to sve funkcionira za nas i za naše goste – a za to je allnighter savršen jer imamo potpunu kontrolu u sadržaju za kojeg možemo reći da je 100% Cycle i da je ono što mislimo da ljudi za koje to radimo žele u tom trenutku čuti.

Promo

Koja su vama dvojici bila najdraža izdanja Cyclea i zašto?

Matija: Uz allnightere s Janom - prvo gostovanje Nikole Vemića i Radio Esplendora i drugi Cycle s Borutom (Cvajnerom). Večeri kad se poklope svi oni elementi koji party čine više od samo još jednog noćnog izlaska: spoj savršeno programirane glazbe, ljudi i plesa od prve do zadnje stvari na partyu. Kad nam ljudi šalju poruke dugo nakon što je party završio, znamo da su doživjeli isto što i mi.

Jan: Uh…teško pitanje. Definitivno allnighteri idu u sam vrh, potom Examine/Janko Novoselić live, Borut prvi put, “Detroit” izdanje s Ivanom Komlinovićem, Qwerty, Vemić i trostruki b2b ujutro, Žuža i Marko Milosavljević… Ne mogu reći, skoro svako je imalo neki poseban trenutak koji mi je ostao u glavi.

Kažete da vam je Cycle “soul food”. Zašto vam je toliko važan?

Matija: Mislim da je DJ-u najvažnije da glazbu pušta publici koju poznaje i koja njemu vjeruje. Na Cycle partyima smo u određenom periodu to bili postigli i to je ona uzajamnost zbog koje ''puštanje glazbe'', što DJ u osnovi radi, postane neko snažnije iskustvo bez kojeg ne možeš i zbog kojeg to želiš raditi do kraja života.

Kakav je plan sa Cycleom dalje? Koliko često će biti? Imate neke goste u pripremi za iduća izdanja ili neku wish listu?

Matija: Kroz ove godine pokazalo se da je neka optimalna frekvencija da se Cycle dogodi svakih mjesec i pol do dva, nadam se da ćemo to uspjeti održati u A1. Mi smo oduvijek bili fokusirani na dovođenje prijatelja i glazbenih istomišljenika iz regije. Međutim, za ovu sezonu, Jan i ja se već dogovaramo za neka ''veća'' imena.

Osim Cyclea, čime se bavite ovih dana?

Matija: Uživam u djetetu, braku, glazbi, poslu.

Jan: Studio, nova muzika, novi projekti i uživanje u Zagrebu na malo normalnijoj temperaturi.

TOP5 PJESAMA KOJE SU OBILJEŽILE CYCLE - odabrao Matija Duić

1. K Hand – Remember When, Acacia, 2002.
Jan i ja dijelimo zajedničku strast prema glazbi koja dolazi iz Detroita. Kelli Hand je jedna od velikana house/techno zajednice iz tog grada, a ovu bombu smo ili ja ili on zavrtili na skoro svakom Cycleu.

2. Kurt Harman Project - Comin' Back, Prescription, 1999.
Na Cycleu je warm up možda najbitniji dio večeri. Ovo je jedna od stvari koju smo često vrtili kad prvim gostima treba topline i naznaka što će ih očekivati kroz noć. Treba napomenuti da je ovu 00stvar producirao Ron Trent, a svaki Cycle prođe s visokim udjelom stvari iza kojih on stoji.

3. Larry Heard - Deja Vu (Musaria Mix), Innervisions Secret Weapons 4, 2010.
Larry Heard pripada istoj kategoriji kao i Ron Trent. U pravom trenutku u noći, drama u ovoj stvari ima snagu stvaranja plemenskog osjećaja između ljudi na plesnom podiju, a kojem težimo svaki put kad DJamo.

4. Carmen ‎– Throw Down, Presents Records 1986. / Sound Metaphors 2018.
Jedna od uzbdljivih stvari kod B2B nastupa specifičnost glazbene vizije koju onaj drugi unosi u DJ set. Tako Jan u set unosi techno naslijeđe, a ja disco/boogie. Sjećam se da sam prije nego što sam ovo pustio Janu rekao ''sad će boogie'', na što je on problijedio. Floor je eksplodirao, a obje smo znali zašto je ovo što radimo tako uzbudljivo.

5. DJ Bone - We Control The Beat, Subject Detroit, 2008.
Nije sve u kontrapunktu – nekad treba i pratiti ono što ti partner pušta. Ovo vrtim kad smo u Janovim Detroit techno vodama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. travanj 2024 21:42