Antonija Stupar Jurkin, bivša televizijska voditeljica, danas marketing i event menadžerica, zaštitno je lice nove kampanje modnog brenda Cataleya, dizajnerice Martine Ješe. Atraktivna 39-godišnja Antonija pokazala se kao savršen izbor za ženstvene modele jarkih boja iz nove kolekcije - bez problema mogla bi stati uz bok bilo kojem svjetskom supermodelu.
Otkako je nema na malim ekranima, a tijekom 14 godina bila je jedna od najvećih zvijezda RTL-a (i prema mnogim mišljejima, jedna od najljepših naših voditeljica), Stupar Jurkin posvetila se drugačijim životnim izazovima. Tako je završila studij menadžmenta u marketingu te event management.
- Vjerujem u onu da čovjek uči dok je živ, i veselim se ishodu svega što će mi ova prekretnica donijeti u budućnosti. Izazovno je jako, teško je, ali kao i sve u životu... Kada te nešto jako zanima, trudiš se i učiš, a rezultati uvijek dođu. I to je ono što me najviše potiče - rekla je početkom ove godine u jednom intervjuu.
Majka dvoje djece, kojoj je najveća podrška suprug Ivan, s kojim je više od 20 godina, ima gotovo 40.000 pratitelja na društvenim mrežama, a besprijekoran izgled duguje, među ostalim, i vježbanju koje obožava. Svoju top formu pokazala je i početkom ove godine, kada se priključila humanitarnoj akciji Zagreb Advent Runa "ZAR trči za Petrinju".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....