‘KNJIGA POEZIJE‘

Mladen Burnać postao prvi hrvatski glazbenik koji je uz novi album snimio i film o njegovom nastanku

Film redatelja Marka Dimića na regionalnim televizijama se počinje prikazivati od 20.travnja
Mladen Burnać
 Mario Drausnik

Kantautor Mladen Burnać, održao je jučer u Zagrebu ekskluzivnu projekciju dokumentarno-glazbenog filma i albuma "Knjiga poezije". Voditeljica promocije bila je glumica Mila Elegović, a uvodni govor ispred Hrvatskog Društva Skladatelja, održao je Branimir Mihaljević koji je naglasio kako je Burnać ovime postao prvi naš glazbenik koji je uz novi album odmah snimio i dokumentarni film o nastanku albuma.

Film redatelja Marka Dimića na regionalnim televizijama se počinje prikazivati od 20.travnja, a planirano je da se, preveden na engleski jezik, emitira širom svijeta na festivalima dokumentarnog filma.

Film traje 50 minuta, posvećen je predstavljanju Burnaćevog desetog albuma 'Knjiga poezije', a uz glavni lik u filmu se pojavljuju i svi glazbeni gosti albuma: Matija Dedić (klavir), Branimir Mihaljević (klavir), Doris Karamatić (harfa), Ivica Premelč (saksofon), Matej Mihaljević (violina), Julijana Alimosk (flauta), te Dragomir Herendić (gitare), koji je ujedno i autor aranžmana. Kao gošće u filmu se pojavljuju i glumica Mila Elegović, balerina Leda Šeparović, te pijanist Milo Krilanović.

Isprva je bilo zamišljeno da film traje desetak minuta.

- Međutim, na snimanju nas je 'krenulo', a kako ima puno pjesama i puno glazbenih gostiju na albumu, shvatili smo da bi šteta bilo rezati sjajne scene ili nekoga izostaviti. na kraju evo imamo fini film od 50-tak minuta. Zanimljivo je da je u startu ovaj projekt zapravo bio zamišljen kao knjiga poezije. Međutim, kada sam počeo birati stihove za zbirku, glazbenik u meni je ipak prevladao tako da sam odbacio ideju za tiskanim izdanjem i odlučio se za glazbeni album poezije. Dakle, ne radi se o klasičnom pop albumu, već o albumu snimljenim bazno samo uz dvije akustične gitare (nema niti basa, niti bubnja), na kojemu recitiram i ponešto pjevam. Autor sam glazbe i stihova na svih petnaest objavljenih pjesama koje govore o mojim pogledima na život, stavovima o ljubavi, nekim situacijama kroz koje prolazimo... Možda nisu baš lagane, ali mislim da će biti razumljive ljudima koji su već prošli dosta toga u životu... - objašnjava Burnać.

17. travanj 2024 11:34