Jedan od najpoznatijih svjetskih kozmetičkih brendova, Nivea, lansirao je novu kampanju za jedan od svojih proizvoda i našao se na meti nezadovoljnih Hrvata.
Promotivnu kampanju za novi Nivein proizvod krasi slogan "Briše sve osim suza", a reklama prikazuje hrvatsku navijačicu s iscrtanom šahovnicom na licu koja je na rubu suza. U gornjem lijevom kutu fotografije ispisan je rezultat 0:3, kojim je Hrvatska izgubila od Argentine na polufinalu Svjetskog prvenstva u Kataru.
Hrvatske je navijače zasmetala ova Niveina kampanja te smatraju kako je to "izrugivanje" s Hrvatskom.
- Držite se kreme za ruke, to vam je bio dobar potez, za razliku od vašeg marketinškog umijeća - komentirala je jedna uzrujana navijačica.
- Ozbiljno? Vrlo neprofesionalno - dodala je druga.
U komentarima se kampanju naziva "sramotnom", a često se spominje i riječ "cancelled", odnosno, "otkazani", čime se sugerira na nagli prestanak korištenja Niveinih proizvoda.
Na spornu reklamu su reagirale i neke od osoba iz hrvatskog javnog života, poput pjevačice Albine Grčić i njezine estradne kolegice Antonije Dore Pleško, koje su svoj stav dočarale jednostavnim komentarom "#cancelled". Supruga bivšeg Dinamovca Luisa Ibaneza, Matea Ibanez, također je izrazila svoje mišljenje.
- Naravno da za potrebe reklame morate koristiti najpoznatiji dres - napisala je u komentaru i dodala hrpu emojija hrvatske zastave.
- Vjerujte mi, nitko više neće kupovati Niveu u Hrvatskoj nakon ovog - zaključila je Ibanez.
Doduše, Hrvatska nije jedina država koja je dobila takav tretman. Ista reklamna kampanja uključila je i fotografiju navijačice Maroka, a Marokanci su također negativno reagirali. Među komentarima se mogu naći i navijača drugih zemalja, poput Francuske i Argentine, kojima se kampanja također nije svidjela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....