Vječni Rim zamijenila Radučićem i pokrenula brend prirodne kozmetike o kojoj danas svi pričaju

Brankica Borović, brend Viktoria

 SPAR

Brankica Borović potpunu životnu sreću pronašla je nakon preseljenja s obitelji u Radučić. Ondje je pokrenula uzgoj ekološkog smilja, a potom i farmu magaraca. S tako vrijednim i cijenjenim prirodnim sastojcima, rodila se i ideja o brendu prirodne kozmetike. Njezin dom danas je ujedno privatni i poslovni raj, a proizvodi s potpisom brenda Viktoria nalaze se na policama svih INTERSPAR i odabranih SPAR trgovina.

image

Brend Viktoria

SPAR

Riječ je o kremi za lice s magarećim mlijekom, nježne i glatke teksture koja se brzo upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Zahvaljujući aloe veri, shea maslacu i maslinovom ulju, ova krema hidrira, hrani i osvježava kožu, ostavljajući miris citursa pomiješan s cvijećem smilja. Gel za tuširanje, koji se može koristiti i za pranje kose, oduševljava nježnim mirisom gardenije i šumskog voća te regenerira i hidrira kožu čineći je mekom i podatnom. Proizvodi su dermatološki testirani i pogodni za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije. Baza Viktoria proizvoda je 100 posto domaće magareće mlijeko iz vlastitog uzgoja. Krema za lice i gel za tuširanje nastaju unutar zatvorenog, kontroliranog lanca, u malom i odlično opremljenom laboratoriju. Ovakav način proizvodnje omogućuje praćenje svih faza razvoja jednog proizvoda, pri čemu je upravo sljedivost važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda, kako za zdravlje, tako i za okoliš.

image

Brend Viktoria

SPAR

Ipak, uz sjajnu poduzetničku viziju, Brankica je trebala bolje upoznati tržište na kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršila proces proizvodnje. Priliku za to pronašla je u prijavi na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Stručni tim kompanije SPAR Hrvatska pomogao joj je i prikupiti potrebnu dokumentaciju za laboratorij prirodne kozmetike i certificiranje proizvoda, čime je zadovoljila stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. SPAR je nakon toga naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom.

image

Brend Viktoria

SPAR

Ovu najnježniju prirodnu kozmetiku s krša i kamena Dalmatinske zagore moguće je pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz Brankičinu životnu i poduzetničku priču, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj ostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 06:49