Osijek Gourmet: Devet osječkih restorana još ovog tjedna nude najbolje od riječne ribe po promotivnoj ponudi

Riječna riba u suvremenom ruhu predstavljena je na masterclassu pod vodstvom Steve Karapandže i Željka Nevena Bremeca. Promotivna ponuda menija devet osječkih restorana traje sve do 13. studenog

promo

 Mario Đurkić/Horizont Solutions/

Od 3. do 13. studenog održava se Tjedan riječne ribe, dio projekta Osijek Gourmet kojem je cilj promocija vrhunskih slavonskih autentičnih jela kreiranih u tradicionalnom i modernom ruhu.

U Osijeku, koji je prepoznatljiv po svojoj rijeci i bogatoj kulinarskoj baštini, održava se drugo izdanje projekta Osijek Gourmet. Ovaj projekt, koji okuplja vrhunske kulinarske stručnjake, ovog je puta stavio naglasak na raznolikost jela od riječne ribe, koja su karakteristična za Osijek i njegovu okolicu. Tjedan riječne ribe održava se sve do 13. studenog 2023., pružajući posjetiteljima priliku da istraže autentičnu kulinarsku baštinu ovog grada.

image

promo

Mario Đurkić/Horizont Solutions/
image

promo

Mario Đurkić/Horizont Solutions/

Jelovnici po promotivnim cijenama mogu se pronaći u devet renomiranih osječkih restorana: Restoran zimska luka, Restoran Waldinger, Restoran Projekt 9, Čingi Lingi Čarda, Čarda kod Baranjca, Restoran kod Javora, Restoran crna svinja, Restoran Corner, Lulu fusion bistro u kojima će gosti, putnici namjernici, moći kušati delicije poput perkelta od soma, čipsa od šarana, smuđa na različite načine, razne paštete i drugo te sljubiti ih s vrhunskim vinima koja dolaze iz plodnih vinogradskih područja Slavonije i Baranje.

Masterclass sa Stevom Karapandžom i Željkom Nevenom Bremecom oduševio je prisutne s novim ribljim kreacijama u jesenskom ruhu

U organizaciji Turističke zajednice grada Osijeka, u utorak, 7. studenog u restoranu Projekt 9, održan je masterclass pod vodstvom Steve Karapandže, ambasadora ŠKMER-a za Kvarner i Istru i međunarodnog kuharskog sudca i Željka Nevena Bremeca, chefa i edukatora, voditelja prve kuharske Akademije u RH, predsjednika udruge Šefovi kuhinja mediteranskih i europskih regija, koji su tom prigodom pokazali atraktivnu pripremu i obradu riječne ribe.

image

Masterclass: Stevo Karapandža

Mario Đurkić/Horizont Solutions/

Zvijezda Karapandžina tanjura bio je file soma na podlozi od basmati riže i poriluka, garnitura od crnog grožđa s umakom od šafrana i tajnim umakom, a Željko Bremec pripremio je file tolstolobika marinirana u naranči i ružmarinu s trakicama marinirana tolstolobika s đumbirom, umakom od soje i kineskim rezancima.

Nakon dinamičnog masterclassa premijerno je prikazan i promotivni film proizašao iz projekta Osijek Gourmet, koji kroz kreativan i vizualan koncept spaja gastronomiju i sport, glavne turističke adute Osijeka. U jednominutnom filmu prikazana je raznolikost autentičnih namirnica ovog područja i njihov utjecaj na potrošače koji sve više cijene zdravstvene prednosti ovih namirnica i uključuju je u svoju prehranu te proizvođače koji osiguravaju koncept farm-to-table (od farme do stola), potičući vezu između potrošača i proizvođača. Promotivni film snimljen je u produkciji Horizont Solutions i Turističke zajednice grada Osijeka.

image

promo

Mario Đurkić/Horizont Solutions/
image

promo

Mario Đurkić/Horizont Solutions/

Nakon uvodnog dijela, Željka Balja, poduzetnica u turizmu održala je kratko izlaganje na temu „Što je na meniju trendova u gastronomiji?“. Istaknula je da su prema TouchBistro Diner Trends Reportu 2023., kvaliteta hrane, lokacija, usluga, cijena, higijena, atmosfera, family-friendly, brzina usluge, preporuke i podrška lokalnim proizvođačima ključni faktori pri izboru restorana.

Za stručnu javnost nastavno je održan i panel na temu „Riječna riba, snažan gastro adut turizma kontinentalne Hrvatske“. Ovogodišnji panelisti bili su Tomica Đukić, chef restorana vinarije Josić i Hrvatske nogometne reprezentacije, Saša Breznik, predsjednik uprave PP-a Orahovica d. o. o., Stevo Karapandža, ambasador ŠKMER-a za Kvarner i Istru i međunarodni kuharski sudac, Željko Neven Bremec, chef i edukator, voditelj prve kuharske Akademije u RH, međunarodni kuharski sudac, predsjednik udruge Šefovi kuhinja mediteranskih i europskih regija, Željka Klemenčić, novinarka, urednica i članica žirija u kulinarskoj emisiji „Tri, dva, jedan – kuhaj“ i Domagoj Sever, nagrađivani fotograf, travel blogger i vlasnik agencije za marketing i promociju Croatia Nomad.

image

Moderatorica Željka Balja, panelisti Željka Klemenčić, Domagoj Sever, Stevo Karapandža, Tomica Đukić, Saša Breznik

Mario Đurkić/Horizont Solutions/
image

Na slici s lijeva na desno: Moderatorica Željka Balja, panelisti Željka Klemenčić, Domagoj Sever, Stevo Karapandža, Tomica Đukić, Saša Breznik i Tajana Rogulja, direktorica TZGO

Mario Đurkić/Horizont Solutions/

Razgovor je moderirala Željka Balja koja se sa svojim sugovornicima dotaknula mnogobrojnih pitanja na temu riječne ribe i njezina potencijala za razvoj turističke ponude Slavonije i Baranje.

Okupljeni su zaključili da je na globalnom turističkom tržištu jedan od glavnih motiva putovanja usmjeren na gastronomiju te da je slatkovodna riba odličan proteinski obrok koji sadrži vitamine, minerale te kvalitetne i lako probavljive bjelančevine.

Kuharima je želja suvremenom gastronomijom gostima ponuditi više od fiš-paprikaša i šarana na rašljama i sličnih tradicionalnih jela ovog područja, zato sve više eksperimentiraju s riječnom ribom kako bi stvorili neobična i privlačna jela. Šaran se na ovom području konzumira od davnina, a u PP-u Orahovica, najvećem uzgajivaču i prerađivaču slatkovodne ribe u Hrvatskoj, uzgoj se temelji na tradiciji staroj više od 100 godina.

Digitalno pretraživanje i recenzije na raznim platformama (Google recenzije, Trip Advisor, mediji/portali, blogovi, Facebook, Instagram i dr.) omogućavaju potrošačima da lako pronalaze restorane koji nude kvalitetna jela s riječnom ribom, dok na odluku o izboru restorana mlađe generacije utječu i utjecajni ljudi na internetu.

Možemo zaključiti da je riječna riba postala ključna komponenta gastronomskih trendova zbog svoje održivosti, nutritivne vrijednosti i mogućnosti raznovrsne pripreme. To je ujedno prilika i za brendiranje Osijeka, ali i cijele Slavonije i Baranje koja obiluje ovakvom ponudom.

image

Masterclass: Stevo Karapandža i Željko Neven Bremec

Mario Đurkić/Horizont Solutions/

Tjedan riječne ribe održava se u sklopu projekta Osijek Gourmet kojem je cilj promocija vrhunskih slavonskih proizvoda kao potencijala razvoja gourmet turizma grada Osijeka i okolice edukacijama i valorizacijom postojećih autohtonih i tradicionalnih proizvoda. Projekt je zamišljen kao četverogodišnja manifestacija koja će i iduće dvije godine staviti naglasak na jednu grupu premium slavonskih proizvoda, kulen i divljač te tako stvoriti zaokruženu gourmet ponudu grada i regije.

image

promo

Mario Đurkić/Horizont Solutions/

Projekt podržava Turistička zajednica grada Osijeka i partneri Hrvatska turistička zajednica, Grad Osijek, Osječko-baranjska županija, Turistička zajednica Osječko-baranjske županije i Glas Slavonije d. d.

S obzirom na to da se bliži Martinje, blagdan sv. Martina – zaštitnika vinara i vinograda, organizatori pozivaju na izlet u ovu pitoresknu regiju, kušanje mnogobrojnih ribljih jela i, naravno, njihovo sljubljivanje s vrhunskim vinima poznatih vinogorja u Đakovu, Feričancima te uz samu obalu Dunava, u Baranji i Erdutu. Sve u svemu, još jedan razlog zašto posjetiti Osijek u zlatnu jesen kada njegova ljepota dobiva onaj poseban šarm.

Vidimo se u Osijeku!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. travanj 2024 16:47