PREMIJERA LIDLOVOG FILMA GRILL&CHILL OBIČAJI

Dalibor Matanić, Csilla Barath Bastaić, Mario Petreković i Mile Kekin na predstavljanju nove Lidlove kampanje

Premijera Lidlovog Grill&Chill filma u Rogemarinu

 Goran Jakus

U prekrasnom proljetnom izdanju Rougemarinovog parka, trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je novu kampanju Grill&Chill običaji. U maniri pravih filmskih premijera, crvenim tepihom prošetala se glumačka postava, redatelj Dalibor Matanić, voditeljica Tamara Loos te Mile Kekin, čija je hit pjesma Roštilj korištena u kampanji. Uzvanici su imali priliku pogledati Lidlov Grill&Chill film, čije će kraće verzije biti prikazane u formi reklama na televizijskim postajama.

image

Mile Kekin, Mario Petreković, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, Csilla Barath Bastaić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić

Goran Jakus

Lidlova nova kampanja Grill&Chill nedavno je snimljena po uzoru na poznatog istraživača Bear Gryllsa, kojeg je utjelovio Dušan Bućan kao BEER GRILLS. Dušan u filmu otkriva čudesne običaje grillanja i chillanja diljem Lijepe Naše, a cijela kampanja snimljena je u Lidlovom stilu, u duhovitom tonu, s nekim već dobro poznatim licima kao što su Grille i Chille – Mario Petreković i Bojan Navojec, ali i nekim novim glumačkim licima koji su se prirodno uklopili u ovu zanimljivu priču - Csilla Barath Bastaić i Živko Anočić. Kao podloga kampanji korištena je svima omiljena i jedna od najpoznatijih pjesama Hladnog piva – Roštilj, a da bi kampanja bila savršeno zaokružena, sve se odvijalo pod redateljskom palicom našeg poznatog redatelja Dalibora Matanića, koji je svojim potpisom zaista učinio razliku.

image

Voditeljica Tamara Loos, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić

Goran Jakus

Ideja za ovu kampanju rodila se iz istraživanja koja pokazuju koliko različitih načina roštiljanja postoji diljem Hrvatske. Svaka naša regija ima svoje male rituale i običaje kod grilanja, bilo da je riječ o mesu, ribi, prilozima, salatama…Također, postoje razlike između roštiljanja u krugu obitelji i u društvu s prijateljima, koje su također prikazane kroz kampanju. Ove su spoznaje pretočene u jednu duhovito-dokumentarističku priču koja na zabavan način predstavlja naše običaje.

image

Mario Petreković

Goran Jakus

Lidl je kroz godine postao jedno od najpopularnijih odredišta za nabavu svega što je potrebno za roštilj, a kupci su prepoznali ne samo Lidlovo svježe meso, ribu i povrće, već i neprehrambene proizvode po kojima je Lidl poznat. Osim izuzetno povoljnih cijena, u Lidlovoj se ponudi svake godine iznova može pronaći dodatnu oprema za grill&chill – od roštilja do opreme za piknik i brojnih drugih proizvoda.

image

Borna Butijer, Maša Zibar, Supermama Sonja Švajhler, Andrea Andrassy, Ivana Pirizović, Uvijek Gladna, Domaćica Sanja, UnMondoDiSapori

Goran Jakus
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 11:06