GDJE STUDIRATI?

Revolucija fakultetskog iskustva: Kako TikTok utječe na odabir maturanata gdje će se dalje obrazovati

Obrazovne institucije koriste inovativne pristupe, dublje se povezuju s Generacijom Z te grade snažne online zajednice

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Crew Media

Sad već dobro poznata i popularna aplikacija TikTok, postala je neizostavan dio svakodnevnog života milijuna mladih diljem svijeta pa tako i u Hrvatskoj. S obzirom na svoju ogromnu popularnost posebice među mlađim generacijama, mnoge obrazovne institucije prepoznale su potencijal ove platforme kao moćnog alata za promociju i angažman. Kroz TikTok, fakulteti ne samo da privlače nove generacije studenata, već i redefiniraju način na koji se obrazovne institucije predstavljaju u online svijetu.

Fakulteti diljem svijeta, uključujući i one u Hrvatskoj, koriste TikTok kako bi se približili sadašnjim, ali i potencijalnim studentima prikazujući život na kampusu te ističući jedinstvene mogućnosti koje nude u odnosu na druge institucije. Jedan od dobrih primjera u Hrvatskoj je Sveučilište VERN‘, koje je uspješno iskoristilo priliku te aktivno koristi TikTok za komunikaciju sa studentima i širom javnosti.

TikTok kao kreativni alat za privlačenje budućih studenata

TikTok je idealna platforma za dosezanje potencijalnih studenata. Kroz kratke, neformalne i dinamične videozapise, fakulteti mogu prenijeti doživljaj njihove institucije, uključujući svakodnevne aktivnosti, sportske događaje, ceremonije i svima najdraže studentske zabave. Ovakvi videozapisi omogućuju potencijalnim studentima da steknu realan uvid u atmosferu i kulturu fakulteta. A trenutni, kao i bivši studenti mogu podijeliti svoja iskustava. Tako će potencijalni studenti čuti iz prve ruke o akademskim programima, profesorima i društvenim aktivnostima.

Osim zabavnog sadržaja, fakulteti mogu kreirati edukativan sadržaj. Mogu prikazati informacije o različitim studijskim programima, podijeliti savjete za učenje, predstaviti svoje profesore i odgovarati na pitanja znatiželjnih učenika. Tako će pomoći maturantima da se bolje pripreme za upis i da shvate što mogu očekivati od svog obrazovanja kada i ako upišu upravo taj fakultet. Ovakva vrsta autentičnosti može pomoći fakultetima da se prikažu kao pristupačne i prijateljske institucije.

Aktivacija na TikToku

Sveučilište VERN‘ prepoznalo je ovaj potencijal TikToka kao alata za promociju i angažman. Njihov TikTok profil sadrži raznoliki sadržaj koji prikazuje studentski život, akademske aktivnosti i posebne događaje fakulteta i studenata. Dodatni benefiti fakulteta kojeg ističu su i studentske udruge, mogućnost razmjena (bilateralna i erasmus putovanja), mogućnost odrađivanja praksi u poznatim firmama te Work and Travel. Također snimaju sadržaj sa svojim profesorima i sadašnjim kao i bivšim studentima. U nekoliko videa, VERN’ je istaknuo aktivnosti studenata poput snimanja studentskih flimova i studentski podcast. Fakultet nudi opremu kao i mentorstvo iskusnih profesionalaca branše koji usmjeravaju studente.

@universityvern 🎥 Zavirite u jedan od naših studentskih filmskih setova na kojem snimamo filmove tijekom cijelog studiranja na studijima Filma. 🤩 Jeste li znali tko je sve iza kamere na filmskom setu? Znate li tko je Best boy na filmskom setu? 😎 Pišite u komentare 😉 #vern #vernstudenti #filmskiset #VojkoV #NeMože ♬ original sound - verntiktok

@universityvern 🎤 U studentskom podcastu @Podcast Beat(ta) pozvali smo poznatog hrvatskog glumca 😎 Pogledajte kako se zabavljamo iza scene dok stvaramo čaroliju 💫🥳🍕 #vern #vernstudenti #podcast #podcastshow #podcastbeatta #borkoperic #YouTube #socialmedia ♬ Paris - Else

Budućnost digitalnih aktivnosti fakulteta

TikTok predstavlja izvanrednu priliku svim fakultetima neovisno o smjerovima, da se povežu s mladima i predstave svoje programe i aktivnosti na atraktivan i moderan način. Kroz autentične i kreativne videozapise, izravnu interakciju te pružanje informacija fakulteti mogu približiti svoju ustanovu budućim studentima, prikazati akademske i društvene aspekte života na fakultetu te istaknuti jedinstvene mogućnosti koje fakultet nudi.

Sveučilište VERN‘ je sjajan primjer kako se TikTok može učinkovito koristiti za promociju obrazovnih institucija, inspirirajući druge fakultete da slijede njihov primjer i iskoriste ovu moćnu platformu za privlačenje novih generacija studenata. Kroz TikTok platformu koriste opušten pristup komuniciranja s budućim studentima te prenose korisne informacije, često temeljene na iskustvima starijih studenata i dočaravaju kulturu i vrijednosti fakulteta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. rujan 2024 14:11