Mate Rimac otvorio je svoj prvi auto salon u Europi, i to u Briselu. Prije dvije godine Rimac Automobili otvorili su auto salon u Šangaju u Kini. Sad pak najavljuju da će kompanija, koja uključuje i Bugatti te ima više od 20 partnera globalno, otvoriti niz auto salona upravo na matičnom kontinentu.
Rimac kaže da daljnji rast mreže partnera dolazi u važnom trenutku za njegovu automobilsku marku.
- Naš potpuno električni hiperautomobil Nevera pronalazi nove domove diljem svijeta, oduševljavajući i iznenađujući kupce svojim performansama, snagom i tehnologijom sljedeće generacije pa naš novi prostor usmjeren na kupce u Briselu, srcu Europe, predstavit će brend novim klijentima, djelujući kao savršena fizička dodirna točka za brend Rimac i mogućnosti Nevere - kaže čelnik Rimac Automobila Mate Rimac.
Dodaje da je novi prostor nastao kroz suradnju D’Ieterena, novog prodajnog partnera hrvatske kompanije za Belgiju i Luksemburg, i Rimac Automobila. Prostor uvezuje Rimac standarde, uključujući Nevera konfigurator, izložbeni prostor, najsuvremeniju tehnologiju s atmosferskim dizajnom i estetikom osvjetljenja koju opisuju kao srž DNK brenda Rimac. U salonu je moguće prilagoditi, naručiti i preuzeti Nevere te buduće Rimac hiperautomobile.
Na predstavljanju novog izložbenog prostora bio je i generalni direktor Bugatti Rimca Hendrik Malinowski koji kaže da je novi, moderni izložbeni prostor još je jedan dodatak rastućoj Rimac prodajnoj mreži.
- Rimac je imao izvanrednu 2022. godinu i otvaranjem vrata našeg novog doma u Briselu, ulazimo u 2023. godinu s potpunim samopouzdanjem i pozitivnošću te će idućih 12 mjeseci predstavljati još jedan važan iskorak u razvoju za Rimca. U D’Ieteren Automotiveu nismo mogli poželjeti boljeg mrežnog partnera, čije iskustvo i veze unutar automobilskog i luksuznog prostora pomoći će Rimcu da ostvari još veću prisutnost u regiji - kaže Malinowski.
D’Ieteren je 23. globalni prodajni partner za Rimac Automobili. Hrvatska kompanija sad je prisutna u Europi, Sjevernoj Americi, na Bliskom Istoku i u Aziji. Partnerstva znače da kupcima može ponuditi ne samo prodaju već i cjelovitu postprodajnu podršku, uključujući obuku za tehničare koji rade za partnere.
David Favest postao je generalni direktor Rimca u Briselu. Naglasio je da je to rezultat dvije godine razgovora i suradnje.
- Rimac predstavlja budućnost hiperautomobila i potpuno je usklađen s D’Ieterenovom vizijom mobilnosti budućnosti, koja je povezana, održiva i uključiva. Ovo je kvantni skok u svijetu hiperautomobila u Belgiji i Velikom Vojvodstvu Luksemburg - zaključuje Favest.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....