DIGITALNA TRANSFORMACIJA
Dario Marčac
Dario Marčac

Piše Dario Marčac: Što može objavljivati jedna kompanija na TikToku?

Pitanja koja sam dobivao su najčešće bila: “jesu li tamo samo djeca” i “trebamo li mi plesati i raditi gluposti da budemo na TikToku?”.

Demografija na TikToku danas je raznolika, kao i sadržaj koji se plasira

 Denis Charlet/Afp
Objavljeno: 12. listopad 2022. 08:38

Ovo je jedno od prvih pitanja koje mi se postavlja kada pričam o prilikama koje ova nova platforma nudi. Kada sam tek počinjao pričati i pisati o TikToku, pitanja koja sam dobivao su najčešće bila: “jesu li tamo samo djeca” i “trebamo li mi plesati i raditi gluposti da budemo na TikToku?”.

Sve ovo se jako promijenilo za vrijeme prvog lockdowna.

Demografija na TikToku danas je raznolika, kao i sadržaj koji se plasira.

Sada dobivam drugačija pitanja, poput: “što možemo objavljivati kao kompanija na TikToku?”.

image

Dario Marčac, 26-godišnjak s više od 500.000 pratitelja na TikTok-u i digitalni kolumnist rubrike Novac Jutarnjeg lista u kojoj daje perspektivu kako je na najbrže rastućoj društvenoj mreži izgradio uspješan biznis

Darko Mareš/Darkomares/Darko Mareš/Darkomares

Ovisno o ciljevima koji se žele postići, kompanije mogu objavljivati sadržaj vezan za:

1. Employer branding - atmosfera na poslu, upoznavanje zaposlenika, poslovni procesi i alati koji se koriste, dokumentiranje jednog uobičajenog ili neuobičajenog radnog dana ili proizvodnog procesa

2. Brand awareness - kroz edukativne sadržaje o svojim uslugama i proizvodima, savjete stručnjaka, te prezentaciju usluga i proizvoda kroz oči stvarnih korisnika – TikTok kreatora

3. Reach - postavljanje izazova i praćenje TikTok trendova pomaže u povećanju pratitelja jer je na TikToku još uvijek moguć organski rast

Ovdje se možete predbilježiti na jedinstveni newsletter o startupima

⊕⊕

TikTok je raznolik svijet i mogućnosti su bezbrojne. Ako se pitate treba li vaša kompanija biti na TikToku, danas gotovo da nema industrije koja nije prisutna i koja stvara svoje trendove, izazove i sadržaj, a kreativnost i autentičnost su na prvom mjestu.

Kada kao kompanija imate jasne ciljeve, sve je jednostavnije.

TikTok sadržaj koji kreirate treba upasti u barem jednu od tri kategorije: zabavi, educiraj, inspiriraj.

Nakon toga ostaje još jedan fokus, a to je da ne snimate reklame, već TikTokove.

Ključno je da se odmaknete od klasičnih reklama svojih usluga i proizvoda, zaboravite na filtere i savršenu produkciju. Pokažite stvarnu interakciju sa svojim brendom.

U Hrvatskoj je danas sve više brendova iz različitih industrija koji redovito stvaraju sadržaj na TikToku i grade svoju zajednicu postojećih i budućih potrošača.

S obzirom na trend rasta jasno je da će se sve više kompanija priključivati platformi, pogotovo jer je ovo trenutak kada u našoj regiji nisu mogući oglasi na TikToku.

Sve što se kreira i objavi ima čisti organski doseg. Manji brendovi u usporedbi s onim gigantskim imaju jednake prilike okupiti svoju zajednicu na TikToku baš zbog toga što trenutno budžet za oglašavanje ne igra ulogu.

Iz mog iskustva vođenja profila različitim vrstama industrija, od banaka, preko FNB, pa sve do sportskih klubova – svi imaju jedan zajednički nazivnik.

Na TikToku su rasli puno brže u istom vremenskom razdoblju, te su uz pomoć TikToka povećali svoj doseg i na drugim društvenim mrežama, posjet web stranicama, kao i brand awareness među mlađim generacijama.

U konačnici, možemo povući paralelu s prethodnim iskustvom na društvenim mrežama. Kada je Facebook tek počinjao u našoj regiji, smatrali su ga mjestom za studente.

Kada je Instagram počeo rasti, većina je govorila da je to platforma koja služi isključivo za objavljivanje fotografija. U početku nije shvaćeno ništa ozbiljno. Danas su Facebook i Instagram jedne od vodećih platformi za oglašavanje.

Slična situacija ponavlja se danas s TikTokom.

Potreban je određeni vremenski period da se počne masovno koristiti u marketinške svrhe, a trenutna prednost leži u tome što postoji veća količina potražnje od ponude sadržaja.

Ako želite to upotrijebiti u korist vlastitog biznisa, sad je pravo vrijeme.

**Dario Marčac je TikTok senzacija s +500.000 pratitelja i digitalni kolumnist web portala Novac.hr Jutarnjeg lista u serijalu Digitalna transformacija kroz koji daje perspektivu kako je na najbrže rastućoj društvenoj mreži izgradio uspješan biznis. Svoj hobi pretvorio je u biznis i uspješno vodi TikTok profile desetke kompanija

Istražite » sve kolumne Darija Marčaca «

O STARTUP REPORTU

Ovdje možete pročitati opširnije o magazinu Startup Report i pretplatiti se na newsletter

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 06:57