Možda su vam prva asocijacija kad netko spomene TikTok - plesovi. Ili vam je prva asocijacija na TikTok da je to još jedna društvena mreža za djecu?
BESPLATNO: Preuzmite drugi broj magazina Startup Report - mapirali smo najaktivnije startup hubove u Hrvatskoj!
⊕⊕
Kako biste reagirali kad bih vam rekao da je TikTok promijenio način na koji se sadržaj kreira i prati od strane konzumenta?
Facebook fantastično radi svoj posao.
Prikupili su toliko podataka da korištenjem plaćenih reklama možemo doprijeti do najsitnijih detalja pojedinaca i tako prikazati svoj proizvod ili uslugu potencijalnom korisniku u svjetlu koje baš on želi vidjeti.
Isto je s Instagramom, u početku se gledao kao aplikacija "za curice" ili mjesto na kojem se objavljuju "neke slike". Nitko ga nije doživljavao. Danas je Instagram jedan od ključnih marketinških alata gotovo svakog biznisa.
Tik Tok i današnje društvo
Ali, što je s TikTokom? Kakvu priču on priča i na koji način može služiti kao marketinški alat?
TikTok se pretvorio iz alata samo za zabavu u snažan marketinški alat za biznise.
Prije svega, treba poznavati poziciju TikToka u današnjem društvu.
Za vrijeme prvog lockdowna demografija se u potpunosti promijenila. Ono što je nekada bila platforma za djecu danas je izraslo u mjesto ravnomjerno raspoređenog sadržaja za publiku svih dobi.
Sve veći broj kompanija preuzima aplikaciju i otvara svoje TikTok profile s jednim ciljem: doprijeti do novih generacija koje je danas teško targetirati na bilo koji drugi način.
Nove generacije ne gledaju toliko TV, ne gledaju plakate, ne listaju po portalima, nisu na Facebooku, pa čak su sve manje na Instagramu. Kompanije koje shvaćaju tu poziciju već počinju stvarati svoju zajednicu na TikToku.
Prilika je pred vama
Razlog je prilika. Na TikToku je još uvijek dovoljno "prazno" tržište da ime kompanije može postati sinonim za neku industriju.
Kompanije i pojedinci koji svoj brend žele izgraditi na TikToku mogu to napraviti u četiri jednostavna koraka.
Prvi je da morate registrirati vlastiti profil i povezati ga s ostalim društvenim mrežama jer je TikTok trenutačno jedino mjesto organskog dosega.
To znači da će sadržaj koji objavite moći pogledati i ljudi koji vas ne prate.
Ovdje se možete predbilježiti na jedinstveni newsletter o startupima
⊕⊕
Potom kreirajte kratke videe vezane uz branšu kojom se bavite. Cilj je prikazati ekspertizu kako biste svim osobama koje zastanu na vašem videu i eventualno postave komentare mogli odgovoriti i tako dodatno zainteresirati ostale gledatelje.
U trećem koraku fokusirajte se na ljude. Ljudi vole druge ljude. TikTok toliko brzo raste baš zbog toga što je njegov sadržaj autentičan i iskren. Nisu potrebni vrhunska oprema, savršen kadar i fantastično ozvučenje. Sve je danas dostupno na običnom mobitelu. Glavna je emocija koju prenosimo kroz video.
Tko prvi, njemu djevojka
Četvrti i zadnji korak je investicija. TikTok gledajte kao investiciju za sve buduće stvari koje će se dogoditi zbog toga.
TikTok je već promijenio oblik potražnje u svijetu društvenih mreža i potaknuo druge društvene mreže da usvoje koncept videa. Zato danas imamo YouTube Shorts, Instagram i Facebook Reels.
U današnjem svijetu najviše se cijeni pažnja. Kada pojedinac ili kompanija uspiju dobiti pažnju, automatski se stvaraju i prilike. TikTok je u ovom trenutku mjesto koje privlači najviše pažnje, a tako će ostati do daljnjega.
U ovoj priči to ide na način "tko prvi, njemu djevojka".
Tko prepozna inovaciju dok ona još nije očita okupit će najveću zajednicu, što će postepeno zauzvrat rezultirati potencijalnim vjernim klijentima.
**Dario Marčac je TikTok senzacija s +500.000 pratitelja i digitalni kolumnist web portala Novac.hr Jutarnjeg lista u serijalu Digitalna transformacija kroz koji daje perspektivu kako je na najbrže rastućoj društvenoj mreži izgradio uspješan biznis. Svoj hobi pretvorio je u biznis i uspješno vodi TikTok profile desetke kompanija
Istražite » sve kolumne Darija Marčaca «
⊕⊕
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....