PRIZNANJE

Gartner: Infobip u cloud komunikacijskim platformama ispred Alibabe i Tencenta

Silvio Kutić kaže da je to potvrda dobre strategije rasta Infobipa i velike perspektive CPaaS tržišta

Infobip kao jedan od globalnih lidera u Gartnerovom kvadrantu za komunikacijske cloud platforme

 Jl/

Infobip je jedna od tri najbolje pozicionirane cloud komunikacijske platforma na svijetu, objavio je Gartner.

Jedna od najpoznatijih analitičkih kuća na svijetu svrstala je hrvatskog jednoroga među četiri lidera u cloud komunikacijama na svijetu, takozvanom Communications Platform-as-a-Service (CPaaS) tržištu.

Infobipa se opisuje kao kompaniju koja ima cjelovitu viziju i sposobnost isporučiti obećano u tom području. To Infobipa, po Gartneru, čini liderom u CPaaS industriji.

Gartner je na vrh stavio Twilio, a odmah zatim Infobip. Tvrtke koje su za petama ovom dvojcu su Vonage i Sinch. Inače, Infobip je po ovom istraživanju pozicioniran bolje od Alibabe, Tencenta i Cisca.

Silvio Kutić, suosnivač i izvršni direktor Infobipa kaže da je to potvrda dobre strategije rasta.

- Vjerujemo da Gartnerovo priznanje Infobipa kao vodećega na CPaaS tržištu odražava uložene investicije u pružanje inovativnih proizvoda i usluga, uz naš globalni doseg i razmjer - kaže Kutić.

Infobip je u prije tri godine primio investiciju američkog fonda One Equity Partnersa, postavši prvi hrvatski jednorog, te zatim krenuo u niz akvizicija kako bi se proširio na američko tržište.

Kompanija je dosad prerasla u platformu koja dopire do gotovo sedam milijardi korisnika u više od 190 država. Infobip je najveća međunarodna kompanija nastala u Hrvatskoj. Broji više od 3500 zaposlenika u 70 ureda, a sjedište mu je u Vodnjanu u Istri.

Tehnološki, Infobip ima mrežu od 43 podatkovna centra i 9.700 globalnih veza, od kojih su 800 izravne veze s operaterima.

- Infobipove akvizicije američkih tvrtki OpenMarket i Peerless Network učvrstile su našu superiornu poziciju u Americi uz našu vodeću ponudu na globalnom tržištu - kaže Kutić.

Dodaje da kao rezultat, nude globalno sveobuhvatno mjesto za višekanalne interakcije i komunikacije.

- Ali sada ne stajemo, jer uz prognozu da će tržište CPaaS-a narasti na 30,6 milijardi dolara do 2026. godine, dajemo sve od sebe kako bismo osigurali da ostanemo vodeća svjetska omnichannel komunikacijska platforma - kaže Kutić.

Pojašnjava da je jedan od primjera koji pokazuje viziju i mogućnost izvedbe u praksi njihova nova usluga Experiences.

Riječ je o rješenju koje koristi generativnu AI za izgradnju korisničkog putovanja bez potrebe za kodiranjem.

- Ovaj alat pomaže kompanijama u interakciji i komunikaciji s korisnicima, razvijanju lojalnosti i poticanju rasta. Infobip Experiences omogućuje klijentima da učinkovito koordiniraju korisničke procese i štede vrijeme uz pomoć njihovih predložaka, koji obuhvaćaju procese od uvođenja i angažmana, do zadržavanja i lojalnost - zaključuju u Infobipu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. travanj 2024 17:42