Nakon što je krajem siječnja predstavio servis Chiriboo, kombinaciju web tražilice i virtualnog salona vozila, na kojem kupci mogu pronaći određeni model novog vozila te dobiti informaciju da li je to vozilo dostupno odmah u Hrvatskoj i kupiti ga, suosnivač ovog startupa i automobilski novinar, Juraj Šebalj, najavio je da idu u širenje za koje prvo trebaju prikupiti kapital.
Chiriboo je na Funderbeamu SEE pokrenuo crowdfunding kampanju od 200 tisuća eura. Plan startupa je proširiti se izvan Hrvatske, u regiju.
U kampanji su dosad prikupili više od 48 tisuća eura.
Darin Janković, Izvršni direktor Chiribooa kaže da će usto kompletirati razvoj i da su Funderbeam odabrali jer im cilj nije bilo samo dobiti novac.
- Želimo se okružiti pozitivnim ljudima, odnosno ulagačima koji kao i mi vjeruju da se auto industrija mijenja. Način na koji se kupuju automobili više nije isti i mi u budućnosti vidimo Chiriboo kao vezu između klasičnih salona i potpune digitalije. Chiriboo vam daje odgovor na sve. Koji auto je za mene najbolji, koje financiranje uzeti? Ima li koji auto za odmah? - kaže Janković.
Chiriboo u svojoj bazi ima više od tri tisuće vozila opisanih u 120 kategorija. Posebno je ažuran za hibridna i električna vozila, a cijela baza puni se iz službenih cjenika vozila dostupnih na tržištu. Povrh toga surađuje s nizom partnera, među inim, osiguravateljima, a sve kako bi ponudio kompletnu uslugu kupnje vozila.
Juraj Šebalj, koji je jedan od šest osnivača među kojima su i neki od pokretača startupa mobilityONE-a, navodi da je riječ o prvom regionalnom digitalnom alatu za prezentaciju i prodaju novih i gotovo novih vozila.
- Chiriboo je odmaknuo od svega što postoji na tržištu i kupca automobila smo stavili na prvo mjesto. Ljudi, ovo je vaš alat za pretragu, usporedbu i kupnju automobila. Sve ćemo podrediti kupcu, kako bi on automobil dobio najbrže, najpovoljnije i najjednostavnije - zaključuje Janković.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....