PODJELA PRIZNANJA

Saponija nagradila najuspješnije studente za rad na studiji slučaja za poznati brend

Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom

Podjela priznanja

 Privatni album

Nakon što su u listopadu prošle godine Saponia i Ekonomski fakultet u Osijeku potpisali sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji, organizirano je studentsko natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja u suorganizaciji s Hrvatskom udrugom za marketing. Studenti su u ovom natjecanju sudjelovali kao dio redovite nastave iz kolegija Marketing-strategije te su rješavali poslovni slučaj na temu poznatog Saponijinog brenda - Faks Helizim. Autori najboljih timskih radova nagrađeni su priznanjima za uspješno rješavanje poslovnog slučaja, koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja. Prvo mjesto osvojio je tim u sastavu: Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković. Kolegij Marketing-strategije izvodi se kao obvezni kolegij na 2. godini diplomskog studija, na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku. U okviru ovog kolegija, rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva iz prakse, redovita je aktivnost koja se provodi svake godine u suradnji s različitim gospodarskim subjektima. Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki Borovo, Lanico, Mako, Kandit, G Bowling, Merlon, Ebanovina, a također i Saponije. Prva ovakva suradnja sa Saponijom ostvarena je 2014. godine kada su studenti rješavali poslovni slučaj brenda Kalodont. Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata.

Cilj ovog sporazuma je uspostavljanje i razvijanje znanstveno-razvojne i stručne suradnje te poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja. Potpisivanjem sporazuma i formalno je potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa.

Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli, koristit će se u promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije, a također, kako je istaknula predsjednica uprave Saponije, Dajana Mrčela, kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnog kadra. Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 05:21