Splitska tvrtka Adriacink Transport zahvaljujući ugovoru s danskom tvrtkom BMS Heavy Cranes, dobila je poslove na njemačkom i poljskom tržištu na montaži vjetroparkova. BMS Heavy Cranes dio je BMS Group, tržišnog lidera u segmentu dizalica i viličara, odnosno podizanja tereta, te jedna od najvećih svjetskih tvrtki koja se bavi montažom vjetroelektrana.
Vlasnik i direktor tvrtke Adriacink Transport Edi Bralić kaže da je ovaj posao došao u pravi čas i da on osigurava likvidnost tvrtke u sljedeće dvije godine.
Angažirali ih Danci
- Angažirala nas je danska tvrtka BMS Heavy Cranes koja je specijalizirana za montažu vjetroparkova. Radit ćemo na montaži dvaju vjetroparkova. Jedan je u Njemačkoj, a drugi je u Poljskoj - kaže Bralić i pojašnjava: “Presudila je činjenica da smo prije dvije tri godine kupili dizalicu 750 tona nosivosti te stekli veliko iskustvo na gradnji vjetroparkova u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori”.
- Vjerojatno im nedostaje strojeva a kako mi imamo zadovoljavajuće specijalne strojeve i reference, došli su do nas i dogovorili smo se - ističe on. Prvi posao u Poljskoj trajat će 14 mjeseci, a posao na gradnji vjetroparka u Njemačkoj najmanje još jednu godinu.
- To su prvi naši poslovi za njih, ali to ne bi trebao biti kraj. Već sad razgovaramo i o nastavku suradnje. Ovaj nam je posao došao kao spas u zadnji čas. Zahvaljujući njemu moći ćemo bez problema servisirati sve svoje obveze, uključujući i kredit Hrvatske banke za obnovu i razvitak kojim smo financirali kupnju dizalice u vrijednosti 3,5 milijuna eura - kaže Bralić.
Milijuni eura
Bralić nije htio otkriti točnu vrijednost ugovorenih poslova, ali znakovito je rekao “ti su poslovi vrijedni oko nekoliko milijuna eura”. To će im, naglasio je, omogućiti da u sljedeće dvije godine imaju stabilno poslovanje i likvidnost.
- Ako se dokažemo, neće biti zapreka da dobijemo više takvih poslova. Ovo je za nas veliki iskorak jer radimo za svjetsku, uglednu tvrtku.
Rad za inozemne kompanije nam, među ostalim, osigurava sigurnost naplate. Sada imamo osiguran posao u sljedeće dvije godine i veliku perspektivu - kaže Bralić. Prve poslove na gradnji vjetroparkova Adriacink Transport dobio je na gradnji vjetroparka Jelinak za Acciona energiju. Radio je na gradnji Siemensovih vjetroparkova te vjetroparkova za General Electric u Hrvatskoj i Crnoj Gori, za tvrtku Enemalta obavljao je poslove montaže vjetroparka Možure u Crnoj Gori, radili su za njemački Enercon, a dva mjeseca su kao zamjena jednoj tvrtki bili angažirani od tvrtke Nordex pri gradnji HEP-ova vjetroparka Korlat...
Pet porinuća brodova
Bralić kaže da se podiže kapacitet vjetroelektrana, a samim tim nužne su i sve veće dizalice.
- Ako se taj trend nastavi, a poslovi budu išli svojim tijekom, mi ćemo ponovno morati investirati u kupnju još veće dizalice. Pretpostavlja se da će se težina stupova utrostručiti u sljedećih nekoliko godina - smatra Bralić.
Adriacink Transport trenutačno zapošljava 25 radnika. - Specijalizirali smo se za vjetroelektrane, ali smo puno radili pri gradnji autocesta te pri porinuću brodova. Dosta nas angažiraju mala i srednja brodogradilišta, pri porinuću mini kruzera. U siječnju smo odradili pet takvih porinuća - zaključio je Edi Bralić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....