Zagrebačka banka na svom je Facebook profilu objavila kako od 1. lipnja, zajedno s ostalim članicama UniCredit grupe u potpunosti napušta društvene mreže Facebook, Messenger i Instagram.
Taj potez posljedica je prošlogodišnjih trzavica između najveće društvene mreže i talijanske banke UniCredit u čijem je sastavu i Zagrebačka banka.
Iako je grupacija još sredinom 2018. godine odlučila prekinuti korištenje Facebooka kao oglašivačke platforme, uslijed nebrojenih skandala s curenjem podataka, ako je suditi prema njihovoj zadnjoj objavi čini se kako je cijeli slučaj doveo i do potpunog gašenja svih stranica. Time će bez podrške putem ovih kanala ostati oko 555.000 korisnika na razini grupacije, odnosno u našem slučaju njih gotovo 55.000, piše Netokracija.
No, UniCredit, odnosno Zagrebačka banka nisu jedini koji odlaze s Facebooka uslijed velikog broja skandala koji su u proteklim mjesecima zadesili kompaniju Marka Zuckerberga. Posljednji veliki odlazak bio je onaj poznate tvrtke LUSH.
Banka je prisutna i na ostalim društvenim mrežama poput LinkedIna, Twittera i YouTubea na kojima ukupno broji oko 14.860 korisnika, ali još uvijek nije poznato hoće li doći i do zatvaranja tih kanala.
Uz to, ovim činom Zaba će postati jedina banka u Hrvatskoj koja neće biti prisutna na najpoznatijoj društvenoj mreži, što bi mogao biti znak konkurenciji koja redovito uplaćuje oglase da se trgne i preuzme neke korisnike. Naravno, nitko od nas neće otići iz banke samo zato što nema Facebook, ali nedostatak istog sigurno neće učiniti previše dobrog...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....