Zbog curenja podataka

Zagrebačka banka od 1. lipnja u potpunosti napušta Facebook, Messenger i Instagram

Taj potez posljedica je prošlogodišnjih trzavica između najveće društvene mreže i UniCredita, u čijem je sastavu Zagrebačka banka
Zagrebačka banka
 Boris Kovačev / Hanza Media

Zagrebačka banka na svom je Facebook profilu objavila kako od 1. lipnja, zajedno s ostalim članicama UniCredit grupe u potpunosti napušta društvene mreže Facebook, Messenger i Instagram.

Taj potez posljedica je prošlogodišnjih trzavica između najveće društvene mreže i talijanske banke UniCredit u čijem je sastavu i Zagrebačka banka.

Iako je grupacija još sredinom 2018. godine odlučila prekinuti korištenje Facebooka kao oglašivačke platforme, uslijed nebrojenih skandala s curenjem podataka, ako je suditi prema njihovoj zadnjoj objavi čini se kako je cijeli slučaj doveo i do potpunog gašenja svih stranica. Time će bez podrške putem ovih kanala ostati oko 555.000 korisnika na razini grupacije, odnosno u našem slučaju njih gotovo 55.000, piše Netokracija.

No, UniCredit, odnosno Zagrebačka banka nisu jedini koji odlaze s Facebooka uslijed velikog broja skandala koji su u proteklim mjesecima zadesili kompaniju Marka Zuckerberga. Posljednji veliki odlazak bio je onaj poznate tvrtke LUSH.

Banka je prisutna i na ostalim društvenim mrežama poput LinkedIna, Twittera i YouTubea na kojima ukupno broji oko 14.860 korisnika, ali još uvijek nije poznato hoće li doći i do zatvaranja tih kanala.

Uz to, ovim činom Zaba će postati jedina banka u Hrvatskoj koja neće biti prisutna na najpoznatijoj društvenoj mreži, što bi mogao biti znak konkurenciji koja redovito uplaćuje oglase da se trgne i preuzme neke korisnike. Naravno, nitko od nas neće otići iz banke samo zato što nema Facebook, ali nedostatak istog sigurno neće učiniti previše dobrog...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 08:30