Facebook je sklopio novo partnerstvo kojim prestaje biti dio isključivo digitalnog svijeta, piše NBC News.
U sklopu suradnje s američkom robnom kućom Macy's kompanija će otvoriti devet pop-up trgovina s proizvodima sto brendova koji se inače prodaju na platformama Facebooka i Instagrama.
Ti će brendovi tijekom veljače sljedeće godine biti u Macy'su u New Yorku, Pittsburghu, Atlanti, Fort Lauderdaleu, San Antoniju, Las Vegasu, Los Angelesu, San Franciscu i Seattleu.
No, Facebook nije jedini tehnološki gigant koji je svoje poslovanje odlučio proširiti i na fizički svijet. Točnije, kompanija zapravo ide stopama Amazona.
Uz to što je kupio trgovački lanac Whole Foods te sklopio partnerstvo s Kohl'som, ovaj div internetske trgovine također je otvorio nekoliko pop-up trgovina koje će se nalaziti u američkim shopping centrima tijekom sezone blagdana. Te mikro trgovine sadrže dio Amazonovih proizvoda kako bi ih njegovi korisnici mogli vidjeti i isprobati uživo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....