Nova suradnja

Facebook se baca u trgovinu: iduće godine otvaraju dućane u sklopu robnih kuća

U suradnji s američkom robnom kućom Macy's kompanija će otvoriti devet pop-up trgovina
Ilustracija: robna kuća Macy's
 Andrew Kelly / REUTERS

Facebook je sklopio novo partnerstvo kojim prestaje biti dio isključivo digitalnog svijeta, piše NBC News.

U sklopu suradnje s američkom robnom kućom Macy's kompanija će otvoriti devet pop-up trgovina s proizvodima sto brendova koji se inače prodaju na platformama Facebooka i Instagrama.

Ti će brendovi tijekom veljače sljedeće godine biti u Macy'su u New Yorku, Pittsburghu, Atlanti, Fort Lauderdaleu, San Antoniju, Las Vegasu, Los Angelesu, San Franciscu i Seattleu.

No, Facebook nije jedini tehnološki gigant koji je svoje poslovanje odlučio proširiti i na fizički svijet. Točnije, kompanija zapravo ide stopama Amazona.

Uz to što je kupio trgovački lanac Whole Foods te sklopio partnerstvo s Kohl'som, ovaj div internetske trgovine također je otvorio nekoliko pop-up trgovina koje će se nalaziti u američkim shopping centrima tijekom sezone blagdana. Te mikro trgovine sadrže dio Amazonovih proizvoda kako bi ih njegovi korisnici mogli vidjeti i isprobati uživo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 00:32