- Želimo da reklame koje zavaravaju kupce tvrdeći da su se ljudi pomladili zbog nekakve kreme, a ne Photoshopa, postanu stvar prošlosti. Time vraćamo povjerenje kupaca i marketing usmjeravamo u zdravom smjeru - poručila je Raelene Martin iz Međunarodne trgovačke komore (ICC) jučer na konferenciji “Izazovi odgovornog marketinga i oglašavanja u digitalnoj eri”, na kojoj je ICC predstavio novo izdanje svojeg Kodeksa oglašavanja i marketinškog komuniciranja.
Svatko od nas, pokazali su statistički podaci, u prosjeku vidi do 5000 oglasa dnevno te oni formiraju naše potrošačke navike odmalena, a ta će brojka samo rasti s obzirom na to da će već za dvije godine digitalno oglašavanje uzimati više od pola globalnog marketinškog kolača, tvrde u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
- Svrha desetog izdanja Kodeksa je osigurati društvenu odgovornost industrije, zaštitu potrošača i jačanje njihova povjerenja, a ono je usklađeno s promjenama koje proizlaze iz digitalne transformacije i postavlja zlatni standard ponašanja industrije - pojasnila je Sunčanica Skupnjak Kapić, glavna tajnica ICC-ja, te dodala da nadograđeni Kodeks posebnu pozornost pridaje zaštiti djece i privatnosti potrošača.
Kodeks oglašavanja dobio je novo izdanje jer, kako tvrde u Alijansi europskih oglašavačkih standarda (EASA), povjerenje potrošača u marketing drastično opada.
- Samoregulacija marketinga podrazumijeva brzu prilagodbu na tržišne promjene - zaključio je Lucas Boudet, generalni direktor EASA-e.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....