Namještanje kilometraže na rabljenim automobilima veliki je posao, a mnogi 'lovci u mutnom' zarađuju vrtoglave iznose u toj disciplini varanja kupaca. Zbog toga su francuski autoklub (ACA) i njemački autoklub (ADAC) pokrenuli veliku kampanju borbe protiv namještanja kilometraže. Autoklubovi su odlučili podignuti glas i upozoriti javnost, ali i vlasti da se takvo ponašanje mora sankcionirati.
Kako piše HAK revija, procjenjuje se da čak svaki treći automobil u Njemačkoj ima namještenu kilometražu. Naime, to je iznimno važno za naše kupce s obzirom da je riječ o omiljenom tržištu naših potrošača. Kako prenosi HAK revija, Nijemci i Francuzi procjenjuju da se na njihovim tržištima prodaje od 30 do 50 posto rabljenih automobila s namještenom kilometražom, a uređaji pomoću kojih se mogu namjestiti kilometri danas su sve dostupniji na internetu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....