Addiko banka uvela je mobilnu aplikaciju QLine putem koje klijenti mogu dobiti svoj redni broj bez dolaska u poslovnicu i čekanja u redu
QLine aplikacija dostupna je svim korisnicima Android i iOS mobilnih uređaja.
Korisnik pute nove aplikacije nakon odabira poslovnice može odabrati razlog dolaska u poslovicu bilo da je riječ o transakcijama, uslugama vezanim uz račune i kredite ili dogovorenom sastanku. Nakon toga odmah dobiva informaciju koliko je osoba trenutno ispred njega u redu i koje je procijenjeno vrijeme čekanja. Potvrdom dolaska u poslovnicu korisnik dobiva digitalni redni broj i dok obavlja druge obveze može putem mobitela u stvarnom vremenu pratiti kako se red kreće i kad će on biti na redu.
- Svi želimo biti u mogućnosti brzo rješavati svoje obveze i imati više slobodnog vremena na raspolaganju, a čekanje u redovima u prometu, u trgovinama, u poslovnicama, u bilo kojoj prilici je frustrirajuće. Mi cijenimo vrijeme naših klijenata i želimo im omogućiti da što manje vremena nepotrebno provode u redovima što podrazumijeva kvalitetniju i učinkovitiju uslugu - izjavila je Ivana Šimatović, izvršna direktorica Upravljanja prodajom i distribucijskim kanalima Addiko banke.
Redni broj dobiva se po prijavi za tekući dan i za njega se moguće predbilježiti putem aplikacije s početkom radnog vremena poslovnice.
- Digitalizacija je danas sveprisutna, ali nije bitno da nova usluga bude ‘samo’ moderna, već je ključno da bude korisna, praktična i da korisnici od nje imaju opipljive koristi. Nije potrebno gubiti vrijeme u redu, kad postoji kvalitetna alternativa. Zato smo u suradnji s partnerom razvili QLine aplikaciju – dodao je Relja Marković, izvršni direktor Digitalne transformacije i razvoja aplikacija Addiko Grupe
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....