Zašto bi išlo jeftinije kad može skuplje - tako se, otprilike, može sumirati napor jedne čitateljice koja mi se nedavno požalila zbog računa tvrtke Hrvatske vode.
Kaže, dobila je obračun vodnog doprinosa pa zgrabila uplatnicu te je, zajedno sa svim drugim režijskim računima, odnijela do kioska na kojem i inače redovito plaća račune.
Prodavačici gura uplatnice, a ova redom očitava.
Prvo skenira HEP.
Potom odvoz smeća. Zatim neki zakasnjeli račun od prošlog mjeseca.
A potom ugleda račun Hrvatskih voda te ga samo rukom gurne natrag.
“Ne može. Ne prolazi”, povikne na čitateljicu koja stoji u nevjerici pa joj smireno objasni kako njezini skeneri, iz njoj posve nepoznatih razloga, ne mogu očitati uplatnice Hrvatskih voda.
“Morat ćete to platiti na pošti. Znam, skuplje je, ali ja tu ništa ne mogu učiniti”, kaže joj prodavačica, a naša se čitateljica pokunjeno zaputi prema prvoj poslovnici HP-a.
Upućujem stoga jedan kratak upit Službi za odnose s javnošću Hrvatskih voda iz koje već drugi dan stiže pojašnjenje ovog potrošačkog problema.
Kažu, zaprimili su već nekoliko prigovora korisnika koji su se odnosili na problem plaćanja računa na prodajnim mjestima Tiska i Konzuma. Zbog toga su iz ove državne tvrtke sve prigovore uputili u Konzum d.d. kako bi se utvrdili razlozi zbog kojih je došlo do neuspjelog plaćanja računa na prodajnom mjestu.
Ipak, iz Konzuma im je stigao odgovor da su bar-kodovi na uplatnicama Hrvatskih voda čitljivi, zbog čega je pretpostavljeno da do problema dolazi kod oštećenja kodova.
“Hrvatske vode na svim uplatnicama koriste 2 D bar-kod, vizualno kompleksan zbog velikog broja zapisa koji moraju biti na uplatnici, a i najmanje fizičko oštećenje poput presavijanja, gužvanja ili trganja samo malog dijela bar-koda na uplatnici će rezultirati time da bar-kod čitač neće biti u mogućnosti pročitati bar-kod s uplatnice. Primjena manje osjetljivog linijskog bar-koda na uplatnicama Hrvatskih voda nije moguća budući da nije dostatan kao nositelj svih obveznih zapisa koje mora sadržavati uplatnica”, pojašnjavaju iz ove državne tvrtke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....