Putnici u zračnom prometu, pa tako i oni hrvatski, očito su iz godine u godinu sve svjesniji svojih prava te ih redovito konzumiraju.
Tako barem sugeriraju podaci iz posljednjeg izvješća Agencije za civilno zrakoplovstvo koja je prema europskim propisima nadležna za mirno rješavanje sporova nastalih u povodu prigovora putnika.
Kako su objasnili u izvješću za 2018. godinu, broj prigovora upućenih toj agenciji zbog nekih od mogućih problema u zračnom prijevozu iz godine u godinu raste, s time da je lani kulminirao.
Primjerice, agencija je zaprimila 172 prigovora zbog otkazanog leta što je, u odnosu na 2017. godinu, rast od 130 posto, ali i rast od 2400 posto u odnosu na 2013. godinu, kad je po toj stavci zaprimljeno samo sedam prigovora.
Zbog duljeg kašnjenja, pak, lani su pristigla 254 prigovora, 60 posto više nego u godini prije, a podneseno je ukupno i 11 prigovora zbog uskraćenog ukrcaja. Lani ih je bilo šest.
Ukupno gledajući, u 2018. godini agencija je zaprimila 438 prigovora, u odnosu na 238 iz prijašnjih godina, što je rast od impresivnih 84 posto.
Agencija poručuje da je polovica zaprimljenih prigovora riješena u korist putnika isplatom naknade.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....