Trgovački lanac Metro danas je uz pomoć poznatog hrvatskog chefa Davida Skoke predstavio novi proizvod u svojoj ponudi, jadransku plavoperajnu tunu. Riječ je o novoj suradnji, kako je novac.hr jučer pisao, između Pelagos net farme čiji je vlasnik Ante Gotovina, te ovog trgovačkog lanca.
Skoko je, naime, na današnjem Adriatic Gastro Showu, prezentirao kako iskoristiti sve dijelove ove kvalitetne ribe na visokom glasu, a posjetitelji su imali priliku isprobati sashimi i tataki.
Suradnjom s Metroom, Pelagos net je po prvi put svoje proizvode plasirao na police međunarodnog trgovačkog lanca. Time su im otvorena vrata prema više od 160 tisuća Metroovih kupaca diljem Hrvatske.
Inače uz plavoperajnu tunu, Pelagos Metro opskrbljuje i sa svježim i mariniranim inćunima, slanim srdelama, lokardom.
- Metro će ekskluzivno hrvatskom tržištu predstaviti proizvod Pelagos core-businessa: plavoperajnu jadransku tunu, koja je u pet godina postojanja kompanije bila rezervirana isključivo za strano sushi/sashimi tržište. Sretni smo što je kuća Metro lider HoReCa opskrbe profesionalnih kupaca hrvatskog i europskog tržišta naš partner u distribuciji proizvoda i što ćemo zajedno doprinijeti popularizaciji jedenja zdrave plave ribe u Hrvatskoj - izjavila je jučer za Jutarnji list Dunja Zloić-Gotovina, direktorica prodaje i marketinga u Pelagosu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....