Da su biorazgradive vrećice sve popularnija opcija trgovačkih lanaca i potrošača jasno pokazuje činjenica da je lani u hrvatskom Sparu prodano milijun takvih vrećica.
Spar Hrvatska, kako su poručili u toj kompaniji, ima velik izbor alternativnih rješenja za plastične vrećice na našem tržištu. Preciznije, u svojoj ponudi ima čak deset vrsta različitih ekološki prihvatljivih vrećica, a među njima su one papirnate, biorazgradive, mrežaste i biorazgradive za voće i povrće te torbe za kupnju. Sama ponuda značajno je proširena prošle godine i odonda se, kako tvrde, bilježi velik rast potražnje kupaca za takvim vrećicama.
Lani je tako prodano milijun biorazgradivih vrećica za voće i povrće i preko 80.000 mrežastih vrećica za voće i povrće. Na blagajnama je, pak, prodano osam puta više papirnatih vrećica te 20 posto više trajnih torbi nego u 2018., dok je biorazgradivih vrećica prodano 100.000 komada.
- Kao društveno odgovorna kompanija SPAR Hrvatska kontinuirano proširuje ponudu višekratnih i biorazgradivih vrećica kao alternativu za plastične. Time kupce educira, transparentno im komunicira mogućnosti te potiče da mijenjaju loše navike, a širok izbor alternativnih vrećica omogućuje im da biraju ispravno – poručili su iz kompanije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....