Je li ovo Bogu za plakat? Kafić mi ne radi već misec dana, gostiju nemam, prihoda nemam, a evo mi u sandučiću, pored svih ostalih, i računi za sportske programe B.neta i HT-a na kojima nema ništa. Te sam pakete uzeo zbog Hrvatske nogometne lige i Lige prvaka, mjesečno za internet i te pakete plaćam sto eura i sve bi to bilo OK da oni meni tu uslugu sada pružaju. Ovako, ni gostiju, ni utakmica na televiziji, a meni računi stižu kao da je sve regularno.
Žali nam se tako splitski ugostitelj (podaci poznati redakciji) i, zaista, čini se da je čovjek sasvim u pravu. Nije jedini koji zbog ove situacije negoduje, a naročito zbog činjenice da mora plaćati sportske pakete na kojima, osim repriza, nema ničega. Brojni čitatelji su se gadno razočarali kad su vidjeli da su im računi za TV pakete ostali isti, a sporta praktički pola ožujka nije ni bilo.
Stoga smo poslali upit tele-operaterima i upitali ih hoće li i do kada naplaćivati sportske pakete svojim korisnicima budući da sporta zbog koronavirusa praktički i nema. Zanimalo nas je i jesu li možda korigirali svoje cijene i ponudu s obzirom na Covid-19 situaciju.
Od svih koje smo kontaktirali, čini se da će samo A1 i to na računima za travanj, odustati za naplaćivanje PlanetSport paketa, koji dođe 50-ak kuna mjesečno. Drugi operateri uglavnom nude besplatne zamjene i dodatne programe, ali se za sada ne odriču naknade, prenosi Slobodna Dalmacija.
A1 Hrvatska
- Što se tiče sportskog sadržaja, nakon odgode održavanja natjecanja u stalnom smo kontaktu s vlasnicima TV prava. S obzirom na to da je najelitnije europsko natjecanje UEFA Liga prvaka zaustavljeno u osmini finala te se trenutačno ne zna kada će se nastaviti, za mjesec travanj korisnici neće snositi trošak naknade PlanetSport paketa. To se odnosi na A1 TV korisnike, uključujući usluge B.neta i satelitske televizije, kao i Xplore TV korisnike.
Aktivno pratimo razvoj situacije te ćemo o svemu transparentno i na vrijeme, kao i do sada, obavještavati korisnike - kažu u A1 i dodaju su tijekom krizne situacije uzrokovane koronavirusom, korisnicima omogućili niz dodatnih pogodnosti prilagođenih svim članovima kućanstva. Nakon besplatnih giga za privatne i poslovne mobilne korisnike, u ponudi Osnovnog paketa TV usluge dostupni su svi dječji TV kanali, ukupno njih 14 te vrhunski filmski i serijski sadržaj na CineStar TV Premiere 1, kažu u A1 Hrvatska
Hrvatski telekom
- HT je u kontaktu s dobavljačima i vlasnicima sportskog sadržaja te ćemo po dobivanju službenih očitovanja vezanih uz početak natjecanja i nastavak prijenosa sportskih događanja uskladiti i sve naše ponude. Želimo još jednom istaknuti kako se na našim sportskim kanalima trenutno emitiraju najzanimljiviji ponovljeni sadržaji iz poznatih sportskih natjecanja. Kada je riječ o mogućnosti korištenja različitih programskih paketa, podsjećamo kako mnogi korisnici MAXtv-a imaju na raspolaganju dodatne usluge kao i napredne funkcionalnosti što uključuje i zamjenu programskog paketa.
Tako, na primjer, korisnici MAX Biram paketa imaju mogućnost odabira jednog ili dva dodatna TV paketa koja mogu po izboru mijenjati nekim drugim, bez dodatne naknade, pa u ovoj situaciji umjesto sportskog mogu odabrati premium filmske pakete - odgovaraju na naš upit iz HT-a.
Podsjećaju da su i oni korisnicima od 16. ožujka omogućili određene pogodnosti kako bi im olakšao boravak kod kuće. Tako su, bez dodatne naknade, i sadržaji u sklopu MAXtv usluge - omogućeno je praćenje ekskluzivnih premijera na CineStar TV Premiere 1 kanalu, hit-serija, filmova i crtića na Pickbox NOW Play Premium videopaketima.
- U produljenom promo periodu korisnicima smo omogućili pristup novim RTL Premium i Nova paketima koji nude nove dodatne TV sadržaje na zahtjev te uključenu Snimalicu na Nova kanalima. U sklopu videopaketa Instrukcije.tv na MAXtv-u dodani su i video prilozi dosadašnjih lekcija Škole za život – nastava na daljinu, a omogućena je i usluga Snimalica svim korisnicima na HRT 3 i SPTV, kako bi dodatno olakšali praćenje školskih lekcija - kažu u HT-u.
Iskon
- U svojem portfelju imamo dodatni Sportski paket kanala, koji je korisnicima ponuđen u 3 opcije: bez ugovorne obveze tj. sa ugovornom obvezom na 12 ili 24 mjeseca. Korisnici koji nemaju ugovornu obvezu mogu aktivirati i otkazivati svoj Sportski paket bez ikakvih izlaznih naknada, u svega nekoliko klikova na TV sučelju- tvrde u Iskonu.
Korisnici koji su odabrali ugovornu obvezu, s obzirom na trenutne okolnosti u svijetu sporta, imaju mogućnost napraviti zamjenu za neki drugi dodatni paket sadržaja. Najpopularniji u Iskonu su Filmski i Zabavni paketi. Zamjenu je potrebno potvrditi s agentima u pozivnom centru, putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili inboxa na njihovoj Facebook stranici.
Optima Telekom
- Sportski paket s ukupno 12 kanala korisnici plaćaju 20 kuna mjesečno i u ovom trenutku nismo u prilici omogućiti ga bez naknade, budući da se na svim kanalima emitiraju sportske emisije. Iskreno vjerujemo i da su ostali benefiti koje imamo unutar TV ponude adekvatna zamjena dok se ne vratimo starim navikama i aktivnostima te opravdaju zadržavanje ugovorene cijene paketa. U Sportski paket za koji pitate smo uključili još i pet dodatnih sportskih kanala koji će, vjerujemo, kad ova situacija prođe, biti vrlo gledani od strane ljubitelja sportskog sadržaja - tvrde u Optima Telekomu.
I oni pokušavaju korisnicima televizije barem malo olakšati vrijeme koje provode kod kuće: omogućili su im velik broj sadržaja bez naknade te omiljeni premijerni filmski paket CineStarTV Premiere otvorili svim OptiTV korisnicima.
- U videoteci je svaki tjedan i do deset besplatnih filmova, a povećali smo i kapacitet Snimalice. Posudbu sportskog sadržaj iz Videoteke, Yogu&pilates, omogućili smo svim korisnicima bez naplate. Svi kanali, na kojima naši mali i veliki školarci prate nastavu, imaju i dodatne funkcionalnosti: Snimaj, Pauziraj, Vrati na početak ili Gledaj propušteno do 72 sata unatrag - dodaju.
Povećan je telekomonikacijski promet u korona-krizi, u HT-u pozivaju da se koristi i fiksni pristup internetu
Zanimalo nas je i dolazi li do preopterećenja mreža s obzirom da se održava online nastava i da većina radnika radi od kuće? Koliko je porastao podatkovni promet u odnosu na situaciju prije pandemije i što se može poduzeti po pitanju toga da manje "puca" mreža?
- U ovom trenutku bilježimo povećanje telekomunikacijskog prometa u našoj mreži od početka krize uzrokovane Covid-19 virusom. No, naša mreža je dimenzionirana da može podnijeti značajno veće povećanje telekomunikacijskog prometa od onoga koje je danas prisutno. Ne vidimo nikakvo smanjenje kvalitete telekomunikacijskih usluga na razini krajnjih korisnika, no u svakom slučaju preporučujemo veće korištenje fiksnih usluga pristupu Internetu koje su puno manje ovisne o povećanju telekomunikacijskog prometa - kažu u HT-u.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....