Za tjedan dana, 22. kolovoza 2019. u Rijeci se otvara novi shopping centar Marti Retail Park. Na preko 9.000 četvornih metara prodajnog prostora uz nekoliko domaćih, ulaze uglavnom brandovi europskih korporacija - Spar, dm, Pepco, Sport vision, Sinsay, ccc, Amadeus, Kik, Santa domenica, stoji u priopćenju investitora.
Iza projekta i dovođenja brandova, od kojih se neki po prvi puta pojavljuju u Rijeci, stoji riječka tvrtka Amec Rijekatekstil.
Prema riječima investitora, Marti retail park bi trebao postati prepoznatljivo i omiljeno odredište Riječana, obogaćujući trgovačku ponudu raznim zabavnim, kulturnim i edukativnim sadržajima. Tako će osim širokog asortimana prehrambenih, modnih, drogerijskih i tehničkih roba, centar imati poslovnicu Fine, Pet centar, sportski dućan te ugostiteljski objekt s besplatnom igraonicom za djecu.
"Uvelike će doprinijeti kvaliteti života građana Rijeke, prvenstveno stanovništva Martinkovca i okolnih naselja - Srdoča, Rešetara i Zameta, ali i susjednih Kastva, Matulja i Opatije", stoji u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....