- Dio korisnika trenutno je zahvaćen otežanim pristupom mreži i poteškoćama u korištenju interneta - priopćili su iz bonbona, mobilnog operatera u vlasništvu Hrvatskog Telekoma (HT), koji ima više od 200.000 korisnika.
Kvar, za koji teleoperater ne zna točno kada će točno biti otklonjen, navodno traje još od srijede navečer, a kako su kazali, u njihovom je interesu da on bude što prije riješen. Ipak, neki su se korisnici na Facebook stranici bonbona požalili da je riječ o puno dugotrajnijem kvaru.
- Riješite problem s internetom koji danima ne radi! Ljudi plaćaju gige, a spojiti se mogu malo sutra! Najbolje od svega, komentar službe za korisnike glasi: "Ne možemo vam pomoći, strpite se trenutak" - napisao je jedan ljutiti korisnik te mreže. - Radi se o privremenoj poteškoći te bi sve već moralo biti riješeno. Ispričavamo se na neugodnosti i molimo za strpljenje - poručili su iz bonbona.
Prije nekih sat vremena na službenoj su Facebook stranici jednom nezadovoljnom korisniku poručili da im se odmah javi ako mu internet i dalje ne radi: - Sve bi već moralo biti riješeno, a ako nije javi nam se u inbox sa slikom svojih internetskih postavki kako bi sve provjerili i odmah sredili.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....