Stanari Vijenca Josipa Kozarca 9 u Osijeku nisu mogli doći sebi kad su ovoga mjeseca primili račun za potrošenu vodu. Naime, svi su na računima ugledali iznose od nekoliko stotina kuna! Među njima je i stanarka koja kaže kako ne pamti da se ovakva situacija dogodila u posljednje tri godine, koliko ondje živi. Znala je, kaže, kako nije moguće da su potrošili toliku vodu. I stanari treće životne dobi, koji su s godinama naučili štedjeti vodu vodeći računa o svojim primanjima, nisu mogli vjerovati svojim očima kad su uzeli račun iz svojeg poštanskog sandučića, piše Glas Slavonije.
- Gledajući ove iznose, moja mirovina ne bi bila dovoljna da platim sve mjesečne račune kad je samo iznos za utrošenu vodu gotovo polovina ukupnih računa koje supruga i ja mjesečno plaćamo. Upravo zbog redukcije potrošnje i štednje mi stanari složili smo se i uveli vlastite vodomjere u stanove. Prosječno supruga i ja trošimo tri kubika, a ovoga mjeseca ispada da smo potrošili više od 30! Sve se zapravo dogodilo zbog curenja vode negdje u podrumu, izvan stanova, i sad smo u dvojbi što raditi - ispričao je jedan od suvlasnika.
Predstavnik suvlasnika Vatroslav Žarak najprije je krenuo od stana do stana provjeriti ne curi li nekome voda. Planirao je, kaže, čak pozvati i vatrogasce i policiju da uđu u stan u kojem nitko ne živi kako bi se uvjerio u ispravnost vodovodnih instalacija, no od toga je odustao i uskoro shvatio da voda curi ispod zgrade. U nedostatku vidljive vlage, kaže, bilo je vrlo teško utvrditi gdje curi.
- Bilo je gotovo nemoguće utvrditi gdje je nastao kvar, osim da sam sjedio u šahtu i gledao u sat - u šali kaže Žarak, dodajući kako je odmah kontaktirao upravitelja, Zavod za stanovanje, koji je potom odredio tvrtku čiji su djelatnici zamijenili cijev i postavili nove vodove.
Ipak, ostao je problem naknade razlike za utrošenu vodu, za što stanari, dakako, ne snose nikakvu odgovornost. Stoga je Žarak uzeo račune svih stanara i požalio se na situaciju te kaže kako čeka i nada se pozitivnom odgovoru Vodovoda Osijek.
- Ovo je vrlo neugodna situacija, jer su ljudi ostali u šoku kad su vidjeli koliki su im računi. Srećom, uspjeli smo otkloniti kvar i iz sredstava pričuve platiti zamjenu cijevi. Još samo da uspijemo dobiti oprost za ovo, bit će odlično - poručio je Žarak.
Povjerenstvo za reklamacije
Iz Vodovoda Osijek poručuju da je u slučaju kvara koji je otklonjen u najkraćem roku i pritom postoji dokaz o tome u obliku računa ovlaštenih servisera te ako korisnici redovito podmiruju obveze moguće riješiti problem s računima.
- Pisanim putem mogu se obratiti Povjerenstvu za reklamacije, koje će nakon razmatranja opravdanosti zahtjeva donijeti odluku - kažu u Vodovodu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....