“Crna Gora je mala balkanska zemlja na Jadranskom moru koja je, iako se baš i ne čini luksuznom destinacijom, zahvaljujući pitoresknoj obali, luksuznim hotelima i velikoj popularnosti među jahtašima, nazvana novom Francuskom rivijerom”, opis je naše susjedne zemlje koji se provlači stranim medijima.
Pažnju Business Insidera, naime, privukla je svojim novim programom kojim želi dovesti što je više moguće bogataša na svoju oko 300 kilometara dugu obalu. Osim što je dom već 64 milijunaša, Crna Gora dala je mogućnost još njih 2.000 da investiraju 250 milijuna eura u razvojni program zemlje i tako dobiti crnogorsku putovnicu. Zapravo, Crna Gora samo je jedna od zemalja u kojima bogati stranci mogu uložiti nekoliko stotina tisuća eura u razvoj države i zauzvrat dobiti putovnicu. Takav program nude i Moldavija, Grčka, Novi Zeland, Ujedinjeno Kraljevstvo i Malta, a svaki kandidat za crnogorsku putovnicu morat će platiti i prijavnicu za državljanstvo i to 100.000 eura.
Crna Gora bogatašima je postala privlačnom zbog luksuza u kojem mogu uživati po nižim cijenama nego na sličnim destinacijama, kazali su stručnjaci.
Nedavno su Crnogorci izgradili dvije ogromne marine koje, osim što primaju jahte, imaju i luksuzne vile, hotele te shopping centar s brendovima poput Diora, Rolexa, Burberryja, Balenciage i mnogih drugih. Crna Gora je zapravo raj za ljubitelje jahti. Novootvorena marina u Tivatu, Porto Montenegro, popularna je marina za jahte koja je postala luksuznom destinacijom, ne samo zbog svog fizičkog izgleda, već i zato što nudi sve usluge te benzinsku crpku koja duty-free, odnosno nije potrebno plaćati porez, a može primiti više od 450 velikih jahti. Stoga i ne čudi što se našla na listi najboljih destinacija za milijardere u 2019. koju je objavila putnička agencija Original Travel.
- Zahvaljujući novootvorenom Chedi Luštica Bayu te otvorenju prvog europskog resorta One&Only-ja pod imenom Portonovi, Crna Gora će ove i sljedeće godine doživjeti luksuznu renesansu - smatra Tom Barber, suosnivač Original Travela, dok je Architectural Digest za našeg susjeda napisao da “nije samo zbog netaknutog prostora, količine sunčeve svjetlosti i gostoljubivih domaćina tako uzbudljiva destinacija za putovanja, već i zbog novih i obnovljenih luksuznih hotela i restorana”.
Jedan od njih je Regent Porto Montenegro, jedan od najluksuznijih hotela u Portu, koji ima 87 soba slobodnih za najam te još 62 koje se mogu kupiti. Primjerice, trosoban apartman u hotelu može se kupiti za 2,5 milijuna eura. Svaki gost koji kupi svoj apartman u Regent Porto Montenegru ima i pristup fitness centru, teniskom klubu, vanjskom bazenu dugačkom 64 metara, privatnom loungeu te noćnom klubu i restoranu. Uz to, Porto Montenegro ima i međunarodnu školu za svoje stalne goste.
No, ovo nije jedini takav kompleks. Te korake prati i megaprojekt Crne Gore, Luštica Bay, čija vrijednost premašuje milijardu dolara te je najveća turistička investicija u povijesti države. Luštica Bay će sadržavati sedam luksuznih hotela, dvije marine, potpuno novo selo te golf-teren. Imat će i dućane, restorane, kafiće, sportske centre te škole i bolnice, ali i vile, kuće, zgrade i stanove. Riječ je zapravo o novom crnogorskom gradu.
Unatoč svemu navedenom, cijene nekretnina u Crnoj Gori i dalje su niske u usporedbi s Francuskom rivijerom i Monacom, s kojim ga također uspoređuju. Za nešto manje od 300.000 dolara na tržištu se može naći trosobni luksuzni stan s terasom koja gleda na more ili, pak, četverosobnu kuću na tri kata u Budvi. U Boki Kotorskoj se može kupiti četverosobna vila s garažom za tri automobila i terasom s direktnim pristupom moru za “samo” 1,4 milijuna dolara, navode strani mediji. Uz to, nakon što je Crna Gora pristupila NATO-u 2017. te uvela euro kao valutu, narasla je i popularnost našeg susjeda, a time i potražnja za domovima u toj zemlji te čak 80-90 posto prodanih nekretnina kupuju stranci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....