Nakon što su početkom godine otvorili prvi bezgotovinski dućan u Seattleu, Amazon, najveći svjetski online trgovac, cilja proširiti svoju ponudu, piše Wall Street Journal.
Kako doznaju, istu "šoping" tehnologiju sada testiraju u velikim dućanima, a do 2021. godine planiraju otvoriti čak tri tisuće novih dućana diljem SAD-a.
Amazon Go dućani trenutno su dostupni u Seattleu, Chicagu i San Franciscu. Manje su to trgovine, opremljene stotinama kamerama te softverom za detekciju. Funkcioniraju tako da kupac pri ulasku mora biti ulogiran u svoju Amazon aplikaciju, a senzori će detektirati koji je proizvod kupac uzeo s police i iznio iz dućana. Taj će proizvod biti automatski naplaćen, a kupac ne mora stajati u redu za blagajnu ni sa sobom imati novce.
Taj revolucionirani sustav, međutim, nije bez svojih mana. Lansiranje Amazona Go lani je bilo odgođeno jer se sustav “smrznuo” ako je u dućanu bilo više od 20 ljudi. Problemi su se, također, javljali i ako je dućan imao viši strop. Amazon je sada te probleme uklonio, piše WSJ i sve je spremno za testiranja u većim prostorima.
Ako kupci prihvate taj novi način kupovine, Amazon bi mogao ugroziti tradicionalne dućane kao što je Walmart i CVS. No, i te tvrtke razmatraju istu tehnologiju. Walmart je, primjerice, najavio otvaranje eksperimentalnog bezgotovinskog dućana u Teksasu. Tamo bi kupac proizvod koji planira kupiti skenirao mobitelom, preko njihove aplikacije i ne bi ovisio o sustavu za detekciju proizvoda kao što je to u slučaju Amazona Go.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....